eMichanikos.gr Κανόνες

Όροι Χρήσης και Κανόνες Λειτουργίας

Η χρήση της παρούσας Διαδικτυακής Πύλης του eMichanikos.gr (εφεξής «ΔΠ») υπόκειται στους όρους που παρατίθενται στη συνέχεια. Η χρήση της ΔΠ αποτελεί τεκμήριο ότι ο επισκέπτης ή εγγεγραμμένο, συνδρομητικό ή μη, μέλος (εφεξής «χρήστης») έχει μελετήσει, κατανοήσει και αποδεχτεί ρητά και ανεπιφύλακτα όλους τους όρους χρήσης της ΔΠ. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους χρήσης της παρούσας, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου της ΔΠ.

Οι παρόντες όροι χρήσης μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλείσθε να ελέγχετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους χρήσης της ΔΠ καθώς η συνεχής χρήση της συνεπάγεται ότι αποδέχεστε αυτές τις αλλαγές.

Οι Κανόνες Λειτουργίας περιληπτικά:

  1. Διατηρούμε έναν και μόνο έναν λογαριασμό χρήστη (user account), με έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ημερομηνία γέννησης ώστε να είναι βέβαιο ότι είμαστε ενήλικες.
  2. Τυχόν αντιρρήσεις σε επεμβάσεις των Διαχειριστών θα πρέπει να υποβάλλονται μόνο με Προσωπικό Μήνυμα και όχι δημόσια (Διαδικασία αναφοράς παραπόνων).

  3. Δεν γράφουμε με κεφαλαία, «greeklish» ούτε στο κείμενο των μηνυμάτων ούτε στους τίτλους των θεμάτων και φροντίζουμε ώστε τα μηνύματά μας να είναι ορθογραφημένα, με σύνταξη και διακριτές μικρές παραγράφους όσο αυτό είναι δυνατόν.
  4. Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο περιγραφικοί, ορθογραφημένοι και με τόνους.
  5. Πριν ανοίξουμε καινούργιο θέμα χρησιμοποιούμε πάντα την «Αναζήτηση».
  6. Προσέχουμε ώστε το θέμα που δημιουργούμε να βρίσκεται στη σωστή θεματική κατηγορία και υποκατηγορία.
  7. Οι ερωτήσεις που κάνουμε οφείλουν να έχουν συγκεκριμένο θέμα, να διατυπώνονται με περιεκτική, τεχνική ορολογία και εφόσον αφορούν ειδικά θέματα να περιλαμβάνουν διευκρινιστικά σχέδια, φωτογραφίες, σκίτσα, τεχνικές περιγραφές. Διαβάστε και τις Βασικές οδηγίες γραπτής διατύπωσης
  8. Οι απαντήσεις σε ερωτήματα και ο σχολιασμός οφείλουν να μην ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα και να τεκμηριώνονται επιστημονικά.
  9. Δεν κάνουμε διαδοχικές αναρτήσεις στο ίδιο θέμα και για να προσθέσουμε ή να διορθώσουμε οτιδήποτε σ' ένα μήνυμά μας χρησιμοποιούμε την «Επεξεργασία».
  10. Απαγορεύονται οι διαφημίσεις (Αν θέλετε να διαφημιστείτε επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας). Αγγελίες πώλησης εξοπλισμού/λογισμικού κ.λπ. επιτρέπονται χωρίς όμως να δημοσιεύονται τηλέφωνα επικοινωνίας.
  11. Δεν βρίζουμε και γενικώς είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή των λέξεων που χρησιμοποιούμε.
  12. Δεν κάνουμε παράθεση ολόκληρης της αμέσως προηγούμενης δημοσίευσης για λόγους οικονομίας των Συζητήσεων.
  13. Είμαστε ευγενικοί, κόσμιοι, σεβόμαστε τους συνομιλητές μας, δεν τους προσβάλουμε, δεν τους ειρωνευόμαστε ούτε αυτούς ούτε τα συλλογικά όργανά τους (T.E.E., E.E.ΤE.M., Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ., Παρατάξεις κ.λπ.).
  14. Προσέχουμε να μην παραβιάζουμε τη νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα. Γι αυτό πχ δεν ζητούμε «σπασμένα» προγράμματα, οδηγούς χρήσης κ.λπ. που πωλούνται από εταιρείες και δεν διατίθενται ελεύθερα.

Φροντίζουμε όλοι να τηρούμε τους Κανόνες Συμμετοχής προκειμένου να κάνουμε τη συμμετοχή μας στις Συζητήσεις ευχάριστη, την αναζήτηση παλιών θεμάτων και της πληροφορίας ευκολότερη. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης κάποιου από εμάς στους κανόνες αυτούς, δεχόμαστε παρατηρήσεις είτε δημόσιες είτε με π.μ. απ' τους Διαχειριστές που μεριμνούν για την τήρηση των κανόνων και τη διαχείριση των συζητήσεων.

Επίσης, τα «εργαλεία» που έχουν οι Διαχειριστές για τη συμμόρφωση των μελών προς τους Κανόνες Συμμετοχής είναι οι κίτρινες κάρτες, οι κόκκινες κάρτες και ο αποκλεισμός που σημαίνουν αντίστοιχα παρατήρηση, προειδοποίηση και αποκλεισμό (ban) απ' τις Συζητήσεις για ένα χρονικό διάστημα που ορίζεται απ' αυτούς. Διαφωνία σχετικά με αποφάσεις των Διαχειριστών δεν μπορεί να είναι θέμα δημόσιου διαλόγου, αλλά επιλύεται μόνο με π.μ. σ' αυτούς.

Διαβάστε επίσης: