win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
    • Καθορισμός αμοιβών ελεγκτών δόμησης

      Με την Υπουργική Απόφαση 9875/24.02.2012 (ΦΕΚ 465/Β'), καθορίζονται μεταξύ άλλων και οι αμοιβές των ελεγκτών δόμησης.

      Επίσης, καθορίζονται τα εξής:
      • Το πλήθος των ελέγχων ανά κατηγορία και είδος έργων και εργασιών δόμησης
      • Η διαδικασία ορισμού ελεγκτή δόμησης
      • Η διαδικασία ελέγχου
      • Το είδος του ελέγχου ανά στάδιο και κατηγορία ελέγχου
      Σχόλια 14 Σχόλια
      1. Το Αβατάριο του μέλους josif1976
        josif1976 -
        Δεν σε προλαβαίνουμε Χάρη!
      1. Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
        Xάρης -
        Τα υπουργεία δεν προλαβαίνουμε που μας βομβαρδίζουν με νόμους, αποφάσεις, εγκυκλίους και ερωτο-απαντήσεις.

        Θα χει ενδιαφέρον να κοιτάξουμε λίγους μήνες πίσω και να δούμε πόσα άλλαξαν στον χώρο απασχόλησής μας.
        Αλλαγές, όχι απαραίτητα κακές, αλλά πρόχειρα σχεδιασμένες και χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία και με ρυθμό που είναι δύσκολο να παρακολουθήσει ένας ελεύθερος επαγγελματίας.

        Και ακόμα δεν τελειώσαμε!
        Έρχεται ο νέος ΓΟΚ, η αποκλειστική χρήση των ευρωκωδίκων και το νέο πρότυπο ΕΝ-206-1 για το σκυρόδεμα.
      1. Το Αβατάριο του μέλους sotgrats
        sotgrats -
        Eυχαιστούμε Χάρη.....
      1. Το Αβατάριο του μέλους nikitkar
        nikitkar -
        Διαβάζοντας κανείς το ΦΕΚ για την θεματολογία που θα πρέπει να γνωρίζει κάποιος μηχανικός για να δώσει εξετάσεις ως ελεγκτής δόμησης καταλαβαίνει ότι πρέπει να έχει μία εμπειρία τουλάχιστον 20 χρόνων..... Το περίεργο είναι ότι η αμοιβή που έχει ορισθεί για τους ελέγχους είναι σε πολλές περιπτώσεις χαμηλότερη και από αυτή του ανειδίκευτου εργάτη.... στην οποία αν βάλεις την ασφάλιση που ο μηχανικός πληρώνει μόνος του και την εφορία... μάλλον χαρτζιλίκι σχολείου καταλήγει.... Πραγματικά πολλές φορές ντρέπομαι για τη δουλειά που κάνω.... και λυπάμαι για όλους αυτούς τους φωστήρες που μας κυβερνάνε.....
      1. Το Αβατάριο του μέλους ΔΛΧ
        ΔΛΧ -
        Συμφωνώ με το σχόλιο του nikitkar. Είναι βέβαια περίεργο ότι αναφέρεται το ΦΕΚ σε αποζημίωση.... και όχι αμοιβή.

        Νομίζω ότι απαιτείται να διευκρινισθούν σαφώς σε πρώτη φάση τα κατωτέρω:

        α) <<Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί ότι στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων, οι αμοιβές των μηχανικών (και των Ελεγκτών Δόμησης) διαμορφώνονται ελεύθερα (κατόπιν διαπραγμάτευσης) και οι παραπάνω αποτελούν τις «νόμιμες αμοιβές», βάσει των οποίων υπολογίζονται οι εισφορές και κρατήσεις>> Όπως αναγράφεται σχετικώς για τις αμοιβές των ενεργειακών επιθεωρητών.

        β) Ότι στο εμβαδόν να υπολογίζονται όλες οι επιφάνειες του κτηρίου ανεξαρτήτως εάν προσμετρούνται ή όχι στον Σ.Δ. (υπόγεια, ΗΧ, εξώστες, garage, πέργκολες κλπ.)

        γ) Ποιος είναι αρμόδιος για τον υπολογισμό της αποζημίωσης και τι γίνεται σε περίπτωση που ο επιβλέπων δεν συμφωνεί με τον υπολογισμό της αποζημίωσης... είτε δεν καταθέσει ολόκληρο το ποσό, είτε διαφωνήσει με το πόρισμα του ελεγκτή και αρχίσουν οι μηνύσεις;;;;;;;;;;; Με 150 και 200 ευρώ θα πληρωθούν δικηγόροι, αναφορές, εξώδικα, κλπ και τρέξιμο σε δικαστήρια και άλλες υπηρεσίες για να δικαιωθείς;;;; από ίσως κακόβουλες μηνύσεις για απειλή, εκφοβισμό και οικονομική αιμοραγία, επειδή δεν έκλεισες τα μάτια;;;; Πρέπει στις περιπτώσεις αυτές να αναφέρεται σαφώς με κάποιο τρόπο, ότι για την επίλυση αυτών των διαφορών αρμόδιο είναι το ΤΕΕ.
      1. Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
        Xάρης -
        @nikitkar
        Θα συμφωνήσω 100% μαζί σου.
        Θα επεκτείνω μάλιστα το σκεπτικό σου, ότι όχι μόνο 20 χρόνια εμπειρίας απαιτούνται αλλά και ενασχόληση με πληθώρα αντικειμένων.
        Μιλάμε για τον υπερ-μηχανικό-νομικό, που είναι τοπογράφος-αρχιτέκτονας-πολιτικός μηχανικός-μηχανολόγος!

        α) Πού γράφει αυτήν τη φράση;
        Με την ΚΥΑ 9875/24.02.2012 (ΦΕΚ 465/Β'), δεν είναι προκαθορισμένες οι αμοιβές των ελεγκτών χωρίς καμία διαπραγμάτευση;
        Εισφορές και κρατήσεις επί των αμοιβών δεν υπάρχουν όπως ρητά αναφέρεται στην §3γ του άρθρου 3 της ΚΥΑ 9875/24.02.2012.

        β) Αυτό είναι νομίζω ξεκάθαρο. Για τον υπολογισμό του εμβαδού προκειμένου να προσδιορίσουμε σε ποια κατηγορία υπάγεται το κτήριο, προσμετρούνται όλες οι επιφάνειες είτε μετρούν είτε δεν μετρούν στη δόμηση. (βλ. άρθρο 1, ΚΥΑ 9875/2012). Πέργκολες πάντως δεν προσμετρούνται πουθενά. Υπόγεια, χώροι στάθμευσης, πιλοτές, φωταγωγοί, ημιυπαίθριοι, στεγασμένοι χώροι, ναι.
        Είναι δυνατόν άλλα να ισχύουν στο άρθρο 1 κι άλλα στο άρθρο 3 όταν γίνεται αναφορά στο εμβαδόν;
        Καλύτερα βέβαια θα ήταν να αναφέρεται παντού ότι μιλάμε για εμβαδόν που περιλαμβάνει όλους τους χώρους και να αναφέρεται ρητά το ποιοι είναι αυτοί για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Άντε να έρθει η 1η σχετική εγκύκλιος!

        γ) Θεωρώ ότι την αποζημίωση την καθορίζει ο ελεγκτής. Τα τμ του κτηρίου είναι δεδομένα. Άρα και η αποζημίωση. Το μόνο γκρι σημείο στην όλη υπόθεση είναι ίσως ο υπολογισμός του εμβαδού που ανέφερες στο (β) παραπάνω.

        Η διαδικασία ελέγχου έχει ως εξής:
        Ορίζεται με κλήρωση ο ελεγκτής.
        Αποδέχεται ή όχι τον ορισμό του.
        Έρχεται σε επαφή με τους επιβλέποντες και ορίζουν χρόνο ελέγχου.
        Γίνεται ο έλεγχος.
        Συντάσσεται το πόρισμα.
        Αν κατατεθεί η αμοιβή στον ειδικό λογαριασμό του ελεγκτή μέσα σε 24 ώρες από τον έλεγχο, έχει καλώς.
        Αν όχι, τότε ο ελεγκτής: α) δεν στέλνει το πόρισμά του, β) ενημερώνει σχετικά την ΕΥΕΔ, ενημερώνει σχετικά και την ΥΔΟΜ. Η ΥΔΟΜ εκδίδει πράξη διακοπής των εργασιών.

        Οι αμοιβές είναι όντως αστείες. Δεν είναι αμοιβές ελευθέρων επαγγελματιών μηχανικών τόσο μεγάλης εμπειρίας και ευθύνης, είναι αμοιβές μισθωτών και μάλιστα κακοπληρωμένων.

        Αρμόδιο να είναι το ΤΕΕ δεν γίνεται. Το ΤΕΕ δεν είναι δικαστήριο. Έχει βέβαια το πειθαρχικό του και μπορεί να επιβάλλει ποινές στους μηχανικούς που αποδεδειγμένα δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όμως η υπόθεση δεν θα σταματήσει εκεί. Θα φτάσει στα δικαστήρια όπου ο ελεγκτής μηχανικός θα αιμορραγήσει οικονομικά και ψυχικά ακόμα και δίκαιο να έχει.
        Κι όλα αυτά γιατί;
        Για 200¤;

        ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!
      1. Το Αβατάριο του μέλους ΔΛΧ
        ΔΛΧ -
        @ Χάρης
        Συμφωνώ με όσα γράφεις.

        Μία διευκρίνιση κάνω κατωτέρω.
        Ρωτάς:
        α) Πού γράφει αυτήν τη φράση;
        Με την ΚΥΑ 9875/24.02.2012 (ΦΕΚ 465/Β'), δεν είναι προκαθορισμένες οι αμοιβές των ελεγκτών χωρίς καμία διαπραγμάτευση;
        Απαντώ:
        Πιστεύω πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι προκαθορισμένες οι αμοιβές των ελεγκτών δόμησης καθόσον εξαρτώνται από την ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ
        κάθε μικρής είτε μεγάλης κατασκευής (μόρφωση του στατικού φορέα, ογκοπλαστική σύνθεση, πολύπλοκη διαμόρφωση ακαλύπτου) και δεν είναι συνάρτηση μόνο του μεγέθους.

        ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προκαθορισμένες οι αμοιβές των ενεργειακών επιθεωρητών
        (βλέπε Δελτίο τύπου ΥΠΕΚΑ 12-01-2012 όπου αναγράφει για τους ενεργειακούς επιθεωρητές στο τέλος τη φράση: <<Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί ότι στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων, οι αμοιβές των μηχανικών (και των Ενεργειακών Επιθεωρητών) διαμορφώνονται ελεύθερα (κατόπιν διαπραγμάτευσης) και οι παραπάνω αποτελούν τις «νόμιμες αμοιβές», βάσει των οποίων υπολογίζονται οι εισφορές και κρατήσεις>>

        ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ η φράση αυτή ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ τους Ελεγκτές Δόμησης, εφόσον εξακολουθούν ΣΑΦΩΣ και αυτοί να είναι ελεύθεροι επαγγελματίες.

        Ενδεχομένως απαιτείται και για αυτό σαφέστερη διευκρίνηση από το ΥΠΕΚΑ.
      1. Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
        Xάρης -
        Ακριβώς! Οι αμοιβές είναι προκαθορισμένες γι αυτό και ρώτησα πού γράφει ότι οι αμοιβές διαμορφώνονται ελεύθερα.
        Άλλο το αν πρέπει να είναι διαπραγματεύσιμες ή όχι.

        Αν και έχεις απόλυτο δίκαιο ότι το εμβαδόν και μόνον δεν αρκεί για να καθορίσει το μέγεθος της απαιτούμενης εργασίας ελέγχου, θεωρώ ότι δεν είναι πρακτικά εφικτό να γίνει ελεύθερη διαπραγμάτευση της αμοιβής.

        Από την στιγμή που ο ελεγκτής επιλέγεται από ένα σύστημα και ο επιβλέπων μηχανικός δεν έχει το δικαίωμα (καλώς) να επιλέξει τον ελεγκτή που επιθυμεί, πώς θα γίνει αυτό.
        Ακόμα, ο ελεγκτής δεν μπορεί να μην αποδέχεται αιτιολογημένα για πάνω από πέντε φορές τον ορισμό του, γιατί διαφορετικά θα διαγραφεί από το μητρώο ελεγκτών για δυο χρόνια.
        Αυτό το "αιτιολογημένα" είναι που μου δημιουργεί αμφιβολίες. Είναι η χαμηλή αμοιβή επαρκής αιτιολόγηση;

        Διαπραγμάτευση της αμοιβής θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη συναλλαγή.
        Π.χ. διαπιστώνω ότι έχεις τις τάδε παραβάσεις. Και λέω στον επιβλέποντα, "Φίλε μου γι αυτά που έχεις κάνει με 200¤ δεν λαμβάνεις ΠΕΑ και άντε μετά να βρεις άκρη. Αν όμως η αμοιβή ήταν 2.000¤... ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός και δεν έβλεπα καλά!"

        Όχι ότι δεν θα γίνονται στην πράξη όπως ΗΔΗ γίνονται με τις βεβαιώσεις για τις μεταβιβάσεις!!!

        Αν όμως το κράτος επιθυμεί να μην υπάρχει συναλλαγή, υπάρχει τρόπος. Ας ρωτήσουν.

        Στους ενεργειακούς επιθεωρητές είναι εντελώς διαφορετική η διαδικασία. Επιλέγονται από τον ιδιοκτήτη!
        Άρα, ορθώς η αμοιβή είναι διαπραγματεύσιμη αν και νομίζω ότι δεν είναι ακόμα.
      1. Το Αβατάριο του μέλους ΔΛΧ
        ΔΛΧ -
        Διαπραγμάτευση της αμοιβής θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη συναλλαγή.

        Σχόλιο: Αυτός που επιδιώκει την συναλλαγή ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ θα την κάνει... Συμφωνώ η κλήρωση του Ελεγκτή να παραμείνει αλλά η διαπραγμάτευση της αμοιβής του να είναι ελεύθερη. Ασφαλώς και να έχει κάποιος την δυνατότητα να αρνηθεί τον έλεγχο λόγω μη συμφωνίας στην αμοιβή και ακολούθως αν αυτό συμβεί 5 φορές όντως να διαγράφεται από το μητρώο ελεγκτων για δύο χρόνια. Δεν το βρίσκω άδικο.


        Αν όμως το κράτος επιθυμεί να μην υπάρχει συναλλαγή, υπάρχει τρόπος. Ας ρωτήσουν.
        Πές μας τί έχεις υπόψη σου για αυτό;
      1. Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
        Xάρης -
        Δεν διαφωνώ επί του "Αυτός που επιδιώκει την συναλλαγή ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ θα την κάνει.", αλλά ας μη βοηθάμε κιόλας.
        Άρνηση λόγω μη συμφωνίας στην αμοιβή που θα οδηγεί σε διαγραφή από το μητρώο θα έχει ως αποτέλεσμα οι αμοιβές να πέσουν πιο χαμηλά και από τις ορισμένες. Διότι θα αρνηθείς μία, δύο... τέσσερις, μετά δεν θα σε παίρνει και ό,τι και να σου λέει ο επιβλέπων θα το δέχεσαι.
        Επιπλέον, για να οδηγήσω εγώ ο ανταγωνιστής σου εκτός παιχνιδιού, θα μπορούσα να δέχομαι με πολύ χαμηλές αμοιβές, να το διαρρεύσω στην πιάτσα των μηχανικών και να τους οδηγήσω να μη δέχονται συμφωνίες με σένα που ζητάς όσα θα έπρεπε να ζητούμε.
        Έτσι θα οδηγήσω εκτός μητρώου αρκετούς ανταγωνιστές μου και μετά, χωρίς ανταγωνισμό, θα μπορώ να διαπραγματεύομαι από θέση ισχύος.

        Για το θέμα της αποτροπής της συναλλαγής μπορούμε να το συζητήσουμε σ' άλλο θέμα γενικότερο και όχι το παρόν που αφορά τις αμοιβές των ελεγκτών δόμησης.
      1. Το Αβατάριο του μέλους takis_d
        takis_d -
        Και γιατί να διαγράφεται κάποιος? επειδή δεν συμφώνησε στην αμοιβή 5 φορές? Όλα αυτά μου φαίνονται πολύ ερασιτεχνικά.Το υπουργειο προσπαθεί να φτίαξει ομελέτα χωρίς να σπάσει τα αυγά. Από την μια ελεύθερη διαπραγμάτευση και από την άλλη ελάχιστη αποζημίωση. Υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι κάποιος ιδιοκτήτης θα συμφωνήσει αν ο μηχανικός ζητήσει παραπάνω από την νόμιμη? Ας μην γελιόμαστε. Δεν θα συμφωνήσει μέχρι να βρεί κάποιον μηχανικό που θα πάρει τη νόμιμη. Και αν δεν βιάζεται και πολύ για την αποπεράτωση μπορεί να περάσουν και καμιά 10αριά μηχανικοί. Η λύση κατά την άποψη μου είναι να αντιδράσουμε. Τον Μάιο είπε ο Σήφουνας ότι θα έχει ελεγκτές. Προτείνω να μην πάει κανένας μηχανικός να πιστοποιηθεί ως ελεγκτής για 150-200 ευρώ, και να βάζει κάθε φορά το κεφάλι του στην λαιμητόμο. Εγώ προσωπικά πάντως αν και έχω 10 χρόνια στο επάγγελμα δεν θα πάω να περάσω την διαδικασία εξετάσεων κλπ. (οι οποίες για εμάς που είμαστε από νησί απαιτούν και μετακίνηση.)
      1. Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
        Xάρης -
        Αυτό ακριβώς, να μην διαγράφεται κάποιος από το μητρώο αν δεν συμφωνεί στην αμοιβή.
        Όμως τα πράγματα θα καταλήξουν έτσι όπως ακριβώς τα περιγράφεις συνάδελφε.
        Και ένας τρόπος αντίδρασης είναι όντως αυτός που περιγράφεις.

        Θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι ο νομοθέτης δεν καταλαβαίνει ότι Ελλάδα δεν είναι η Αθήνα είναι και το Καστελόριζο. Μόνο τα έξοδα για να πάει κανείς στο Καστελόριζο αν τυχόν δεν υπάρχει ούτε ένας ελεγκτής δόμησης στο νησί, πράγμα διόλου απίθανο, είναι τόσα που δεν αξίζει κανείς να ασχοληθεί. Και τι θα γίνει; Δεν θα προχωρά κανένα έργο στο νησί ή όλα θα γίνονται αυθαίρετα χωρίς πιστοποιητικά ελέγχου;

        Για το θέμα των ελεγκτών δόμησης έχω ανοίξει ένα νέο θέμα που θα το βρείτε ΕΔΩ, όπου αναφέρω μια πρόταση για τη λειτουργία του θεσμού.
      1. Το Αβατάριο του μέλους ΔΛΧ
        ΔΛΧ -
        Διευκρινήσεις του ΤΕΕ μετά τις αλλαγές στο σύστημα αμοιβών

        Σε συνέχεια των αλλαγών που υλοποιούνται στο σύστημα αμοιβών, ενημερώνουμε τους χρήστες μηχανικούς ότι από 07.03.2012 το σύστημα ενημερώθηκε με τις πραγματοποιηθείσες πληρωμές αμοιβών και εισφορών στην ΕΤΕ.

        Μετά την παραπάνω ενημέρωση του συστήματος, οι μηχανικοί μπορούν πλέον να εκδίδουν, χωρίς την παρέμβαση του ΤΕΕ, συμπληρωματικές εντολές πληρωμής με διαφορές αμοιβών και εισφορών για τα έργα που τροποποιούνται.

        Στο συνημμένο αρχείο «Διευκρινίσεις μετά τις αλλαγές στο σύστημα αμοιβών» παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το σύνολο των αλλαγών και διευκρινίσεις στα πιο συχνά θέματα που θέτουν οι μηχανικοί:


        • ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΩΝ
        • ΠΕΔΙΑ «ΑΜΟΙΒΗ», «ΦΠΑ ΑΜΟΙΒΗΣ»
        • ΕΚΔΟΣΗ/ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
        • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
        • ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΜΟΙΒΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΕ
        • ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ
        • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΔΙΑΦΟΡΕΣ

        Διευκρινίσεις μετά τις αλλαγές στο σύστημα αμοιβών
        Εγχειρίδιο χρήσης για προσθήκες - Φεβρουάριος 2012
        Ανανέωση των παλαιών εντολών πληρωμής
      1. Το Αβατάριο του μέλους nikath
        nikath -
        Χάρη είσαι φοβερός συνάδελφος... Θα τα λέμε .....Σε διαβάζω και είσαι καταπληκτικός...ΝΙΚΟΣ - ΔΙΠΛ.ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (1996 ΑΔΕΙΑ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ ...Το σχέδιο νόμου εκδόθηκε του νέου ΝΟΚ αντί ΓΟΚ
    • Συζητήσεις: Πρόσφατες Αναρτήσεις

      Xάρης

      Ενημέρωση φακέλου για αλλαγή χρήσης από ισόγειο κατάστημα σε γκαράζ για αυτοκίνητα

      Καλημέρα σας,

      Θα χρειαστεί νομιμοποίηση μέσω της ΕΕΔΜΚ.
      Βλ. Ν.4495/17, άρθρο 29, τελευταίο εδάφιο §2 και §5.

      Xάρης Σήμερα, 09:45 Μεταφορά στην τελευταία ανάρτηση
      GP80

      Ενημέρωση φακέλου για αλλαγή χρήσης από ισόγειο κατάστημα σε γκαράζ για αυτοκίνητα

      Καλησπέρα,

      Έχω αναλάβει περίπτωση που υπάρχει συνένωση δύο καταστημάτων και

      GP80 Χθες, 14:00 Μεταφορά στην τελευταία ανάρτηση
      GP80

      Έλεγχος νομιμότητας για ΕΕΔΜΚ

      Καλημέρα,

      Ευχαριστώ για την άμεση και κατοπιστική απάντηση.

      Αν κατάλαβα

      GP80 24.04.2024, 08:15 Μεταφορά στην τελευταία ανάρτηση
      Xάρης

      Έλεγχος νομιμότητας για ΕΕΔΜΚ

      Καλημέρα σας,

      Θα προχωρήσετε σε ΕΕΔΜΚ, περίπτωση ιζ΄ της §2 του άρθρου 29 του Ν.4495/17.

      Η σχετική νομοθεσία

      Xάρης 24.04.2024, 07:51 Μεταφορά στην τελευταία ανάρτηση
      GP80

      Έλεγχος νομιμότητας για ΕΕΔΜΚ

      Καλησπέρα σε όλους,

      Σε κτίριο με πολλαπλές οριζόντιες ιδιοκτησίες, μου έχει

      GP80 23.04.2024, 16:43 Μεταφορά στην τελευταία ανάρτηση
    • Διαφήμιση win2.gr

      διαφήμιση win2
    • Προσεχή Συνέδρια, Ημερίδες κ.λπ.