win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 4 από σύνολο 4
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Το μέλος jimmy_dri δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    04.06.2021
    Αναρτ.
    2
    Εύσημα

    έδωσε
    1
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    2
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Αμοιβές για άδεια νομιμοποίησης

    Καλησπέρα , είμαι νέος μηχανικός και θέλω να εκδώσω την πρώτη μου άδεια νομιμοποίησης .

    Σε εντός σχεδίου περιοχή ο πελάτης μου με άδεια ισόγειας κατοικίας 135 τμ έκτισε εκτός από το ισόγειου (140τμ τελικά) και άλλον έναν όροφο 135 που τον χρησιμοποιεί ως κατοικία χωρίς να εξαντλήσει τον Σ.Δ. Το ισόγειο έμεινε αδιαμόρφωτο δηλαδή μονό με δομικά στοιχεία και εξωτερικούς τοίχους .Η άδεια εκδόθηκε το 1986.


    Έτσι λοιπόν σήμερα θα πρέπει να εκδώσω άδεια νομιμοποίησης για το αυθαίρετο τμήμα καθώς και να γίνει διαρρύθμιση του ισογείου σε 4 αυτοτελή διαμερίσματα.

    Η διαρρύθμιση από ότι είδα γίνετε με αναλυτικό προϋπολογισμό.

    Το ερώτημα μου είναι ποιες θα είναι οι νόμιμες αμοιβές για την άδεια νομιμοποίηση ; θα είναι για όλο το κτίριο η μόνο για το αυθαίρετο τμήμα ;

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
    Εγγραφή
    07.10.2009
    Αναρτ.
    7.888
    Εύσημα

    έδωσε
    717
    έλαβε
    1.400
    Αρχεία

    Λήψεις
    237
    Ανέβασε
    372
    Ιστολόγια
    3

    Προεπιλογή

    Τακτοποίηση υποθέτω εννοείς και όχι νομιμοποίηση.
    Υπάρχει τεράστια διαφορά στις δύο έννοιες τις οποίες συγχέουν οι ιδιώτες και πρέπει εμείς να τους τις ξεκαθαρίζουμε.

    Για να κάνεις νομιμοποίηση, θα πρέπει όλα να είναι σύννομα.
    Στη περίπτωσή σου να έχεις επιτρεπόμενη δόμηση τουλάχιστον 140+135=275τ.μ. και επιτρεπόμενη κάλυψη 140τ.μ..
    Παράλληλα θα πρέπει να τηρούνται οι διατάξεις για τα ύψη και τις αποστάσεις από τα όρια και γενικώς όλες οι πολεοδομικές διατάξεις.