win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 8 από σύνολο 8
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Πολιτικος Μηχανικος
    Το μέλος Natasa25_PM δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    15.12.2014
    Αναρτ.
    4
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Άδεια λειτουργίας γυμναστηρίου

    Καλησπερα , είμαι νέα μηχανικός και η πρώτη μου δουλειά μου προέκυψε μόλις σήμερα όπου μου ζητήθηκε να βγάλω την άδεια λειτουργίας ενός γυμναστηρίου το οποίο ήδη λειτουργεί χωρίς άδεια. Τι εννοούσε ο ποιητής όταν έλεγε να του βγάλω την άδεια λειτουργίας ; Πρέπει να κάνω μόνο τα σχέδια για τη βεβαίωση του χώρου κύριας χρήσης ή πρέπει να τρέξω και σε όλες τις υπηρεσίες για τις αυτοψίες κλπ ; και τι αμοιβή ζητάω ; δεν έχω ιδέα , σορρυ .......

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Μηχανικος ΤΕ
    Το μέλος apg δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    20.10.2014
    Περιοχή
    Αθηνα
    Αναρτ.
    1
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    13
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπερα, ξεκινα πρωτα απο την Υπηρεσια δομησης για χρηση γης της περιοχης που θα γινει το γυμναστηριο, ταυτοχρονα παρε αντιγραφα σχεδιων απο Πολεοδομια για τον ελεγχο χρησης του κτιριου.Διαβασε το Π.Δ. 219/13-10-2006 αρ.φυλλου ΦΕΚ 221 Α εχει τα υπολοιπα που χρειαζεσαι.Φυσικα πρεπει να περασεις και απο της υπολοιπες υπηρεσιες(υγειονομικο, πυροσβεστικη).

  3. (επάνω) - Ανάρτηση #3
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το Αβατάριο του μέλους asak
    Εγγραφή
    16.04.2014
    Αναρτ.
    558
    Εύσημα

    έδωσε
    58
    έλαβε
    43
    Αρχεία

    Λήψεις
    35
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Από εμπειρία σου αναφέρω ότι όταν σου ζητούν κάτι τέτοιο οι "ποιητές" εννοούν να κάνεις τα πάντα προκειμένου να τους εκδοθεί η άδεια λειτουργίας. .

    Από εμπειρία πάλι σε συμβουλεύω πριν οτιδήποτε κάνεις να έχεις συμφωνήσει την αμοιβή σου.