win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 3 από σύνολο 3
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Το μέλος alphacon δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    13.12.2017
    Αναρτ.
    2
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    3
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Αυθαίρετη κατασκευή σε πολυκατοικία

    Καλημέρα,

    είμαι νέα μηχανικός και χρειάζομαι μια βοηθεια για μια απορία που έχω.

    Σε νομίμως υφιστάμενη πολυκατοικία κατασκευασμένη προ του 82 έχει γίνει υπεραβαση δομησης και καλυψης σε όλο το ύψος του κτιριου(για την ακρίβεια κομμάτι του φωταγωγού σε μια εσοχή του κτιρίου καλυφθηκε σε όλο το ύψος του κτιρίου .Αυτό αντιστοιχεί σε 3,1τμ ανα όροφο.Εγω θέλω να κάνω τακτοποίηση σε ένα εκ των διαμερισμάτων γιαυτα τα 3,1 τμ στο οποίο ανήκει η υπέρβαση.
    Η χρήση του διαμερίσματος είναι γραφεία.
    Το εντασω στη κατηγορία 2?Επίσης χρειάζεται συννένεση και απο τους υπόλοιπου ιδιοκτητες των διαμερισματων στους λοιπους οροφους?
    Επίσης στο ιδιο διαμέρισμα έχει γίνει κατασκευή wc έντος των νόμιμων τετραγωνικών και περιγράμματος αλλα δε φαίνεται στα σχέδια της κατοψής.
    Θα πρέπει να καταχωρήσω δευτερο φύλλο καταγραφής με 1 λοιπη παράβαση κ σε τι κατηγορία.?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Το μέλος teerroreer δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    20.01.2012
    Αναρτ.
    7
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    25
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Καλημέρα,
    Ο νόμος αναφέρει οτι αν η παράβαση (που ειναι σε κοινόχρηστο της πολυκατοικίας) βρίσκεται σε όλους τους ορόφους και εχει γινει απο την αρχη της κατασκευής δεν χρειάζεται συναίνεση. Απλα να το δηλώσει ο ιδιοκτητης στη υπ δηλωση. Νομιζω αρθρο 98 για λεπτομέρειες, εχω κατι παρόμοιο. Για το wc το ψαχνω και εγω!(απλα εγω εχω αποθηκουλα...)

  3. (επάνω) - Ανάρτηση #3
    Μηχανικός
    Το μέλος alphacon δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή