win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 10 από σύνολο 10
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    Το μέλος GEORGEMECH δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    22.09.2013
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Αναρτ.
    1
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    3
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Υλικά εξωτερικής θερμομόνωσης

    Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα,

    Είμαι μηχανολόγος μηχανικός και θέλω να κάνω εξωτερική θερμομόνωση στο σπίτι μου.
    Επειδή όμως δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα γιατί εργάζομαι σε βιομηχανία θα ήθελα τις συμβουλές σας.
    Με έχουν μπερδέψει και οι μηχανικοί και οι καταστηματάρχες που πουλάνε τα μονωτικά.
    Άλλοι μου λένε να βάλω εξηλασμένη πολυστερίνη , άλλοι μου λένε διογκωμένη. Μου λένε ότι η διογκωμένη τραβάει νερο και σε λίγα χρόνια κάνει πτυχώσεις και άλλοι ότι η διογκωμένη είναι κατάλληλη για το εξωτερικό ενώ για Ελλάδα κατάλληλη είναι η εξηλασμένη. Επίσης παίζουν ρόλο και η πυκνότητα της διογκωμένης. Το πάχος που θα βάλω θα είναι 5 - 6 cm. Οι τοίχοι έχουν εσωτερικά Dow 3 cm ενώ ο φέρων οργανισμός είναι εντελώς αμόνωτος και το χειμώνα δοκάρια και κολώνες που έχουν προσανατολισμό στο βορρά έχουν υγροποίησεις.

    Σας ευχαριστώ.

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
    Εγγραφή
    07.10.2009
    Αναρτ.
    7.865
    Εύσημα

    έδωσε
    717
    έλαβε
    1.398
    Αρχεία

    Λήψεις
    237
    Ανέβασε
    373
    Ιστολόγια
    3

    Προεπιλογή

    Καταρχήν να πούμε ότι όλες οι διογκωμένες πολυστερίνες δεν είναι το ίδιο.
    Αναζήτησε τα τεχνικά φυλλάδια για να λάβεις περισσότερες πληροφορίες.