win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 4 από σύνολο 4
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Αρχιτέκτων
    Το μέλος melanie δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    13.05.2013
    Αναρτ.
    104
    Εύσημα

    έδωσε
    9
    έλαβε
    3
    Αρχεία

    Λήψεις
    11
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Νομιμοποίηση και προσθήκη καθ' ύψος 1μ και αντικατάσταση στέγης

    Χαιρετώ, διαβάζω καιρό το ιστολόγιό σας και το βρίσκω ιδιαίτερα βοηθητικό. Είμαι νέα μηχανικός και έχω μία περίπτωση που σε οικόπεδο εκτός σχεδίου 5 στρμ, υπάρχουν 2 κτίσματα ισόγεια αυθαίρετα. Ας υποθέσουμε ότι προχωράμε με τον 4014 (ή τον επικείμενο νόμο που αναμένεται) το ένα κομμάτι του 1ου κτιρίου πάει για απλή τακτοποίηση διότι είναι μέσα στο όρια των πλάγιων αποστάσεων. το δέυτερο κομμάτι του ίδιου κτιρίου, θέλει να το δηλώσει πχ με τον 4014 και να πάει για άδεια νομιμοποιίησης, αλλά θέλει και να το σηκώσει 1μ γιατί ειναι πολύ χαμηλοτάβανο, καθώς και να αλλάξει τη στέγη. Το 2ο κτιριάκι είναι βοηθητικό και βρίσκεται σε απόσταση 1,5μ από το πρώτο.

    Τα ερωτήματα που θέτω και αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει είναι τα εξής:
    1) αρχικά νομιμοποιείται το κομμάτι του που πληρεί τις πλάγιες αποστάσεις, ή όχι επειδή είναι ακριβώς δίπλα στο 2ο κτίριο (και βάσει όρων δόμησης δεν επιτρέπονται περισσότερα του ενός κτιρίου στο οικοπεδο ή θα μπορούσε απλά να τακτοποιηθεί το 2ο και το 1ο να νομιμοποιηθεί κανονικά;

    2) σε περιπτωση νομιμοποιήσης του 1ου, για να το σηκώσω ένα μετρο και να αντικαταστήσω τη στέγη που είναι από ελενίτ, βγάζω άδεια νομιμοποίησης και προσθήκης ή αντικατάστασης στέγης;

    3) ποιές μελέτες απαιτούνται σε αυτές τις περιτπώσεις, διότι αυτό είναι και φτιαγμένο με τσιμεντόλιθο πριν το 1983.

    Έχω μπερδευτεί με όλα αυτά, και κυρίως έχω απογοητευθεί με αυτά που έρχονται, αφού τα τελευταία δύο χρόνια μόνο τακτοποιήσεις έκανα και τώρα θα γυρίσουν όλα πίσω! Τί να πω ρε παιδιά, παίζουν με τον κόσμο.