win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 2 από σύνολο 2
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το μέλος vogiatzk δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    09.01.2013
    Περιοχή
    Αλεξανδρούπολη
    Αναρτ.
    1
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    2
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Μερική Διαγραφή

    Καλήμέρα, είμαι μηχανικός αλλά τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως ωρομίσθια σε σχολεία. Τώρα μετά την γέννηση του παιδιού μου δεν εργάζομαι πουθενά. Ο σύζυγος μου είναι στον στρατό. Προσπαθώ να κρατήσω τον κλάδο σύνταξης στο ΕΤΑΑ και να μεταφέρω τον κλάδο υγείας σαν προστατευόμενο μέλος στον σύζυγο. Από τα τόσα τηλέφωνα που έκανα στο ΕΤΤΑ δεν έβγαλα άκρη. Κάποιοι μου λέγαν πως μπορώ και κάποιοι πως όχι. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?Ευχαριστώ

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
    Εγγραφή
    07.10.2009
    Αναρτ.
    7.865
    Εύσημα

    έδωσε
    717
    έλαβε
    1.398
    Αρχεία

    Λήψεις
    237
    Ανέβασε
    373
    Ιστολόγια
    3

    Προεπιλογή

    Δεν νομίζω ότι γίνεται κάτι τέτοιο. Θα έπρεπε να μην έχεις καμία ασφάλιση για να εγγραφείς ως προστατευόμενο μέλος στην ασφάλιση του συζύγου. Αν ίσχυε κάτι άλλο, γιατί τόσοι και τόσοι π.χ. μηχανικοί με συζύγους μηχανικούς να πληρώνουν διπλά τις ασφαλιστικές εισφορές για υγειονομική κάλυψη;

    Βέβαια, πιο αρμόδιο από το ίδιο το ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ δεν υπάρχει για να σου απαντήσει.
    Επειδή λοιπόν αυτό που νομίζω ότι πρωτίστως χρειάζεσαι, είναι μια έγκυρη απάντηση, θα σου πρότεινα να θέσεις το ερώτημά σου εγγράφως στο ίδιο το ΤΣΜΕΔΕ.

    Θα καταθέσεις αίτηση, την οποία και θα στείλεις με fax ή email στα κεντρικά στην Αθήνα.
    Ψάξε λίγο στον ιστότοπο του ΤΣΜΕΔΕ για το πρωτόκολλο, τον αριθμό fax και τη διεύθυνση email.

    Πρωτύτερα, επικοινώνησε μαζί τους τηλεφωνικά ώστε να πληροφορηθείς ποιος είναι το αρμόδιο τμήμα.