win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα: 21 έως 40 από σύνολο 85
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #21
    Μηχανικός
    Το μέλος CFAK δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    16.12.2011
    Αναρτ.
    242
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    53
    Αρχεία

    Λήψεις
    61
    Ανέβασε
    9

    Προεπιλογή

    O στρεπτοκαμπτικός λυγισμός είναι φαινόμενο που αφορα κατά κυριο λόγο τις μεταλλικές διατομές, ειδικά τις υψίκορμες, οι οποίες αν και υποβάλλονται μόνο σε καμπτική καταπόνηση, μπορεί να λυγίσουν (εκτρεπόμενες πλευρικά, σαν να υποβάλλονταν και σε στέψη) χωρίς να αναπτυξουντην μέγιστη καμπτική τους αντοχή, οπότε απαιτείται κατάλληλη πλευρική αντιστήριξη.

    Οι γωνίες Κ στο σχεδιάγραμμα είναι περίπου οι άγνωστοι στην μέθοδο μετακινήσεων για την επίλυση πλαισίων. Άρα επειδή το λέει η θεωρία της μηχανικής είσαι υποχρεωμένος να τις λάβεις υπ'όψη, είτε έχεις σπουδάσει μηχανικός είτε όχι.

  2. Ευχαριστούν οι:


  3. (επάνω) - Ανάρτηση #22
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	009.jpg
Προβολές:	6
Μέγεθος:	19,4 KB
ID:	1576
    Ο στρεπτοκαμπτικός λυγισμός αφορά όλων των ειδών τις πλαισιωτές και ασύμμετρες κατασκευές που έχουν κόμβους και κατά κύριο λόγο τα ελαστικά στοιχεία όπως είναι οι υψίκορμες μεταλλικές κολόνες.
    Plan 4 ) ( Figure a ) Αποτελείτε από κολόνες δοκούς και πεδιλοδοκούς του ιδίου μεγέθους.
    Βλέπουμε τα εξής Οι κολόνες σε ένα σεισμό λυγίζουν και μαζί λυγίζει και ο δοκός. Ο πεδιλοδοκός δεν λυγίζει και αυτό συμβαίνει διότι είναι αρκετά ισχυρός ώστε να κρατά το πέλμα της βάσης κολλημένο πάνω στο έδαφος. Η ελαστικότητα της κολόνας και τις δοκού αφαιρούν πολλά φορτία από τις δυνάμεις που καταπονούν τον πεδιλοδοκό και για αυτόν τον λόγο δεν λυγίζει.
    Παρατηρούμε όμως ότι η ελαστικότητα των κολονών και της δοκού παραμορφώνουν ( - σηκώνουν-κατεβάζουν στα δύο άκρα ) το άνω μέρος των κολονών εκεί που έχει ροζ χρώμα στα σημεία Κ1 Αυτό το κατέβασμα και το ανασήκωμα που εμφανίζεται κατά την ταλάντωση παραμορφώνουν την δοκό.
    Συμπέρασμα
    α) η ελαστικότητα βοηθάει στην αποθήκευση ενέργειας πάνω στον κορμό της δοκού και της κολόνας μέχρι ένα σημείο μετατόπισης την οποία αποθηκευμένη ενέργεια την αποδίδει πίσω στην επόμενη μετατόπιση χωρίς όμως να πάθει αστοχίες.
    β) η ελαστικότητα αυτή οπότε και η αποθήκευση της ενέργειας του σεισμού εφαρμόζεται και στην κολόνα και στην δοκό.
    γ) Υπάρχει παραμόρφωση στο πλαίσιο αυτό οπότε βγάζουμε το συμπέρασμα ότι ένας από τους λόγους παραμόρφωσης της κατασκευής είναι η ελαστικότητα των στοιχείων της κολόνας και της δοκού.

    Ας εξετάσουμε τώρα το ( Plan 4 ) ( Figure b ) To πλαίσιο αυτό δεν αποτελείτε από όμοια στοιχεία ( κολόνες δοκούς πεδιλοδοκούς ) αλλά οι κολόνες είναι πιο μεγάλες και μακρόστενες ( τοιχία )
    Εδώ θα παρατηρήσουμε μία διαφορετική παραμόρφωση του πλαισίου αυτού.
    α) Οι κολόνες αυτές δεν παρουσιάζουν τον λυγισμό στον κορμό τους γιατί είναι πιο άκαμπτες από τις μικρές τετράγωνες κολόνες.
    β) όλη η αποθήκευση της ενέργειας του σεισμού και όλη η παραμόρφωση συντελείτε πάνω στον κορμό της δοκού.
    γ) Τα φορτία στρέψης που αναλαμβάνει η δοκός είναι τα διπλάσια από ότι ήταν όταν η κολόνα και η δοκός είχαν τις ίδιες διαστάσεις οπότε διπλάσια είναι και η παραμόρφωση του κορμού της και διπλάσιος ο κίνδυνος να αστοχήσει.
    δ) Τα μεγάλα τοιχία ( κολόνες ) λόγο της ακαμψίας τους και λόγο της δύναμης που έχουν λυγίζουν και τον πεδιλοδοκό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανασηκωθεί το πέλμα της βάσης ( εκεί που είναι ροζ ) στα σημεία Κ Αυτό το ανασήκωμα της βάσης είναι ο δεύτερος μεγάλος λόγος της παραμόρφωσης του πλαισίου διότι το τοιχίο-κολόνα χάνει την καθετότητά του και παραμορφώνει πιο πολύ το πλαίσιο, της φέρουσας κατασκευής
    Συμπαίρασμα
    Η ελαστικότητα του κορμού των δοκών και των κολονών μαζί με το ανασήκωμα των βάσεων είναι οι δύο μεγάλοι παράγοντες της παραμόρφωσης του πλαισίου που αστοχεί.

    Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται πλάγιος στρεπτοκαμπτικός λυγισμός. Υπάρχει και ο στρεπτομεταφορικός λυγισμός ο οποίος εμφανίζεται σε ασύμμετρες κατασκευές. Έλα πλαισιωτό κτίριο ταλαντεύεται πιο ομοιόμορφα ενώ ένα ασύμμετρο κατά την ταλάντωση παρουσιάζει και στρεπτικά φαινόμενα γύρω από τον εαυτό του, μαζί με την ταλάντωση.
    Παλιά οι πολιτικοί μηχανικοί πλακωνόντουσαν μεταξύ τους στο αν έπρεπε να σχεδιάζουν κατασκευές ελαστικές ( με μικρές κολόνες ) ή άκαμπτες ( με τοιχία )
    Τελικά επικράτησε η άποψη ότι ήταν καλύτερη η κατασκευή που είχε άκαμπτα τοιχία διότι αστοχούσε πρώτη η δοκός διότι ήταν πιο αδύναμη από το τοιχίο. Όταν αστοχεί η δοκός το σπίτι δεν καταρρέει διότι κρέμεται από τον οπλισμό. Ενώ αν σπάσει πρώτη η κολόνα με / σχήμα αστοχίας το σπίτι καταρρέει.
    Κατ αυτόν τον τρόπω σχεδιάζουν οι πολιτικοί μηχανικοί τις κατασκευές σήμερα και με αυτόν τον σχεδιασμό έχουν κατορθώσει να μην καταρρέει εύκολα ένα σπίτι και να σώνονται περισσότεροι άνθρωποι από τον σεισμό. Το σπίτι όμως μετά τον σεισμό το κατεδαφίζουμε.
    Αυτή είναι η στάθμη της επιστήμης σήμερα.
    Τι κάνει η ευρεσιτεχνία μου για να βοηθήσει ώστε να αποφύγουμε αυτό το φαινόμενο του στεπτοκαμπτικού λυγισμού
    Δες ( Plan2 Figure a ) Στις μικρές κολόνες
    Προσπαθεί να σταματήσει τον λυγισμό του κορμού της κολόνας και το ανασήκωμα της βάσης. Πως?.... βιδώνοντας την κολόνα στο έδαφος.
    α) Αν βιδώσουμε την βάση με το έδαφος σταματάμε το ανασήκωμα Κ της βάσης αλλά δεν σταματάμε και τον λυγισμό του κορμού της κολόνας
    β)Αν βιδώσουμε το δώμα της κολόνας με το έδαφος σταματάμε όλη την παραμόρφωση προερχόμενη από το ανασήκωμα της βάσης και από την ελαστικότητα του κορμού της κολόνας
    Δες ( Plan2 Figure b ) Στα μεγάλα τοιχία
    α) Αν βιδώσουμε την βάση με το έδαφος σταματάμε το ανασήκωμα Κ της βάσης αλλά δεν σταματάμε τον πολύ μικρό λυγισμό στον κορμό των τοιχίων που μπορεί να υπάρξει στα πολυόροφα κτίρια.
    Στα ισόγεια και τα διώροφα τα οποία διαθέτουν μεγάλα τοιχία ο λυγισμός είναι αμελητέος οπότε αρκεί μόνο η πάκτωση εδάφους βάσης.

    Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου στον κορμό των στοιχείων κάμπτοντας τον κορμό τους.
    Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκους υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών πάκτωσης εκτρέπει τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και της μεταφέρει μέσα από τον κατακόρυφο σώμα του υποστυλώματος μέσα στο έδαφος διότι αντιτίθεται στην ροπή ανατροπής του υποστυλώματος και τον λυγισμό του που δημιουργεί τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό των στοιχείων. Το αρνητικό πρόσημο των δυνάμεων του μηχανισμού προερχόμενες από το έδαφος σταματούν την ανάκληση του άνω μέρους του υποστυλώματος αφενός και η άλλη αντίδραση του εδάφους στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του υποστυλώματος αφετέρου εκτρέπουν μέσα από τον κατακόρυφο κορμό των υποστυλωμάτων τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή από εκεί που προήλθαν.
    Κατ αυτόν τον τρόπο σταματάμε τις διάφορες ιδιομορφές του φέροντα κατά τον σεισμό που προκαλούν τις παραμορφώσεις του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον,μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτομεταφορικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
    Συνημμένες Εικόνες Συνημμένες Εικόνες 010.jpg‎  
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 20.02.2017 στις 12:14

  4. (επάνω) - Ανάρτηση #23
    Μηχανικός
    Το μέλος CFAK δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    16.12.2011
    Αναρτ.
    242
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    53
    Αρχεία

    Λήψεις
    61
    Ανέβασε
    9

    Προεπιλογή

    Ο στρεπτοκαμπτικός λυγισμός είναι αυτό που σου έγραψα.
    Αυτό που λες εσύ "στρεπτοκαμπικό λυγισμό" είναι η ελαστική παραμόρφωση.

    Όχι επειδή εγώ είμαι μηχανικός και εσύ όχι. Επειδή έτσι είναι.

  5. Ευχαριστούν οι:


  6. (επάνω) - Ανάρτηση #24
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση και που μου απαντάς.

  7. (επάνω) - Ανάρτηση #25
    Μηχανικός
    Το μέλος CFAK δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    16.12.2011
    Αναρτ.
    242
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    53
    Αρχεία

    Λήψεις
    61
    Ανέβασε
    9

    Προεπιλογή

    Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς. Σου τονίζω απλώς τη σημασία του να διατυπώνεις με ακρίβεια τις θέσεις σου επί τεχνικών θεμάτων, ώστε να δώσεις αξία στην ευρεσιτεχνία σου και στα λεγόμενά σου.
    Αν είσαι απολύτως βέβαιος για την αξία της ευρεσιτεχνίας σου, δεν χρειάζεται να κάνεις διάλογο με μηχανικούς, η ίδια η ιστορία θα σε δικαιώσει.

  8. Ευχαριστούν οι:


  9. (επάνω) - Ανάρτηση #26
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πιστεύω στην ευρεσιτεχνία αυτή περισσότερο από την πρακτική μου πείρα πάνω στις κατασκευές που όμως δεν είναι πείρα πολιτικού μηχανικού αλλά κατασκευαστή. Η ιστορία θα δείξει πολύ σύντομα διότι συμφωνίες για την πραγματοποίηση της αλλαγής από την ιδέα στην πράξη είναι στα σκαριά. Οι πρώτες υπογραφές έχουν παίσει και μένει ο προγραμματισμός της πιστοποίησης και υλοποίησης στην πράξη. Την ευρεσιτεχνία πλέον την αναλαμβάνουν οι πολιτικοί μηχανικοί πάει σε Ελληνικά χέρια. Έχω λίγο τρακ αλλά πιστεύω αυτό που κάνω.
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 20.02.2017 στις 23:22

  10. (επάνω) - Ανάρτηση #27
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Υπάρχουν καθηγητές πολιτικών μηχανικών που λένε ότι η ευρεσιτεχνία χρειάζεται ένα λογισμικό με τις προδιαγραφές της. Υπάρχουν και πολιτικοί μηχανικοί που λένε ότι τα υπάρχοντα προγράμματα επαρκούν για τις μελέτες. Τελικά τι συμβαίνει ρε παιδιά... χρειάζεται το λογισμικό ναι ή όχι? Υπόψιν ότι η ευρεσιτεχνία εμπλέκει παραπάνω από μία επιστημονικές κατηγορίες δηλαδή έχει ένα διεπιστημονικό πεδίο ή αντικείμενο όπως είναι αυτό του πολιτικού μηχανικού του γεωλόγου και του μηχανολόγου. Υπάρχει κάποιο λογισμικό ή λογισμικά μαζί που να μπορούν να εξετάσουν όλες αυτές τις παραμέτρους επίλυσης όπως είναι η αντοχή του κτιρίου, του μηχανισμού και του εδάφους σε έναν επικείμενο σεισμό?
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 10.03.2017 στις 22:23

  11. (επάνω) - Ανάρτηση #28
    Μηχανικός
    Το μέλος CFAK δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    16.12.2011
    Αναρτ.
    242
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    53
    Αρχεία

    Λήψεις
    61
    Ανέβασε
    9

    Προεπιλογή

    Στο έχω ξαναπαντήσει. Εγώ ξέρω τουλάχιστον 3 λογισμικά που επιλύουν την πρότασή σου.
    Επίσης, λύνεται και με "το χέρι" με καλή προσέγγιση. Οι καθηγητές δεν μπορούν να το επιλύσουν? (όχι ότι μου κάνει εντύπωση)..
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη CFAK : 11.03.2017 στις 03:01

  12. Ευχαριστούν οι:


  13. (επάνω) - Ανάρτηση #29
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Μπορούν να το επιλύσουν οι καθηγητές. Απλά λένε ότι ένα λογισμικό (που στοιχίζει πολλά χρήματα ) με τις προδιαγραφές της ευρεσιτεχνίας θα διευκόλυνε τους πολιτικούς μηχανικούς ως προς την ταχύτητα της επίλυσης.
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 11.03.2017 στις 22:52

  14. (επάνω) - Ανάρτηση #30
    Μηχανικός
    Το μέλος CFAK δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    16.12.2011
    Αναρτ.
    242
    Εύσημα

    έδωσε
    0
    έλαβε
    53
    Αρχεία

    Λήψεις
    61
    Ανέβασε
    9

    Προεπιλογή

    Αφού και οι καθηγητές, που συνεργάζεσαι, μπορούν και υπάρχουν λογισμικά, έστω υψηλού κόστους, που μπορούν να επιλύσουν την ευρεσιτεχνεία σου, ποιο το νόημα της ερώτησής σου?

  15. Ευχαριστούν οι:


  16. (επάνω) - Ανάρτηση #31
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Ένα λογισμικό με τις προδιαγραφές της ευρεσιτεχνίας που θα περιλαμβάνει λογισμικό για γεωλογικές και στατικές μελέτες και αντοχές των διάφορων μηχανισμών σε ένα πακέτο θα διευκόλυνε πολύ τους πολιτικούς μηχανικούς στην επίλυση. Αυτός είναι ο στόχος ... να διευκολύνουμε τους μηχανικούς. Αυτό τουλάχιστο μου λένε οι καθηγητές. Αυτό βέβαια για το μέλλον Αν δεν χρειάζεται δεν θα το κάνουμε.

  17. (επάνω) - Ανάρτηση #32
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική ανάρτηση από CFAK Προβολή Ανάρτησης
    Ο στρεπτοκαμπτικός λυγισμός είναι αυτό που σου έγραψα.
    Αυτό που λες εσύ "στρεπτοκαμπικό λυγισμό" είναι η ελαστική παραμόρφωση.

    Όχι επειδή εγώ είμαι μηχανικός και εσύ όχι. Επειδή έτσι είναι.
    Το πάρα κάτω βγάζει νόημα ή είναι λάθος?
    Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου πάνω στα φέροντα στοιχεία κάμπτοντας τον κορμό τους προκαλώντας την ελαστική παραμόρφωση και με την αύξηση της προσφοράς σεισμικής ενέργειας περνάνε σε ανελαστικές παραμορφώσεις.
    Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκους υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών τύπου πάκτωσης και έντασης αποτρέπει α) την ροπή ανατροπής του β) την ελαστική παραμόρφωση του κορμού των φερόντων στοιχείων γ) το αμφίπλευρο ανασήκωμα της βάσης του καθώς και των κόμβων της ανώτατης στάθμης διατηρώντας την καθετότητά του κατά την διάρκεια του σεισμού διότι εκτρέπει τις πλάγιες φορτίσεις του και της μεταφέρει μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του μέσα στο έδαφος. Η αντίθεση των δυνάμεων αφενός από το αρνητικό πρόσημο της εντάσης του μηχανισμού ως προς την ροπή ανατροπής εφαρμοζόμενη πάνω στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προερχόμενη από το έδαφος και αφετέρου η αντίδραση του εδάφους ( καθώς και του άλλου μηχανισμού ) ως προς τα θλιπτικά στατικά φορτία στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του, εκτρέπουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή τα επιστρέφει μέσα σε αυτό από το οποίον προήλθαν. Επίσης ο τένοντας αντιτίθεται στον λυγισμό αποτρέποντας την ελαστική παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων.
    Κατ αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι παραμορφωτικές ιδιομορφές του φέροντα οργανισμού που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού. Και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον,μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτομεταφορικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 20.03.2017 στις 08:15

  18. (επάνω) - Ανάρτηση #33
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Αν πάρουμε δυνάμεις από το έδαφος μέσο μηχανισμών αγκυρώσεων πάκτωσης και τις μεταφέρουμε ελεύθερες μέσα από σωλήνες με τένοντες στα ανώτατα άκρα των επιμήκους υποστυλωμάτων πάνω στο δώμα ώστε να αποφύγουμε τον μηχανισμό της συνάφειας αποτρέπουμε α) την ελαστική παραμόρφωση δοκών - υποστυλωμάτων καθ ύψος β) την ροπή ανατροπής όλων των καθ ύψος υποστυλωμάτων γ) τις ροπές σε όλους τους κόμβους δ) την ανάκληση - ανασήκωμα εναλλάξ του πέλματος της βάσης.
    Αν με αυτούς τους ίδιους μηχανισμούς που έχουμε πακτώσει το δώμα με το έδαφος εφαρμόσουμε και θλιπτικές εντάσεις τις τάξεως έως και του 70% του σ.θρ του σκυροδέματος τότε εκτός των άλλων έχουμε πετύχει και την αύξηση στην αντοχή του σκυροδέματος ως προς τις τέμνουσες έως και 37%
    Ακόμα προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας δεν υφίστανται διότι αλλάζει ο μηχανισμός καταπόνησης των υποστυλωμάτων.
    Με αυτήν την μέθοδο το τελευταίο υποστύλωμα καθ ύψος δέχετε θλιπτικά φορτία στο άνω άκρο του προερχόμενα από το έδαφος τα οποία το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να αντέξει. ( Η θλιπτική ικανότητα του σκυροδέματος είναι 12 φορές μεγαλύτερη από την εφελκυστική του ικανότητα ) Καταργείται καθ αυτόν τον τρόπο η καταπόνηση που δεχόταν το σκυρόδεμα επικάλυψης του υποστυλώματος από τον μηχανισμό της συνάφειας μέσο των ακτινωτών διατμητικών εντάσεων που εξασκούνται πάνω στην διεπιφάνεια του σκυροδέματος και του χάλυβα και τα γνωστά προβλήματα που παρουσιάζει. Ακόμα αποφεύγεται η εξόλκηση του χάλυβα από το σκυρόδεμα κοντά στην βάση λόγο του ότι ο οπλισμός του υποστυλώματος του ισογείου δεν σταματά στην βάση του αλλά επεκτείνεται μέχρι τα βάθη της γεώτρησης. Κατ αυτόν τον τρόπο αλλάζει η διαφορά δυναμικού των ροπών και αντίρροπων ροπών που παρατηρείται στην θέση του υπομοχλίου που δημιουργείται κοντά στην βάση του ισογείου πάνω στον κορμό του υποστυλώματος. Κατ αυτόν τον τρόπο ο χάλυβας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές αντοχές του οι οποίες δεν ακυρώνονται λόγο της εξόκλησής του μέσα από το σκυρόδεμα. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε τις επιθυμητές αντοχές με οικονομία.
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 15.04.2017 στις 20:57

  19. (επάνω) - Ανάρτηση #34
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Περίληψη έρευνας από τον Γιάννη Ν. Λυμπέρη. ( seismic )
    Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης
    https://patents.google.com/patent/US9540783B2/en
    Οι σεισμοί των τελευταίων δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.

    Ο μηχανισμός του ελκυστήρα δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και η μέθοδος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό του ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

    Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη δύναμη έλξης την εφαρμόζει ένας μηχανισμός έλξης. Αυτός αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερα μέσα από σωλήνες διόδου τοποθετημένες στα άκρα τους στα καθ ύψος κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος των γεωτρήσεων ευρισκόμενες κάτω από την βάση τους μέσα στο έδαφος. Στο κάτω άκρο του ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που ανοίγει και πακτώνεται στα βάθη της γεώτρησης πάνω στα πρανή της και δεν μπορεί να ανέλθει ή να κατέλθει. Στο επάνω μέρος του, ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με έναν μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη του άνω άκρου του τένοντα από τον μηχανισμό έλξης με τον οποίον συνδέεται και βρίσκεται τοποθετημένος στο ανώτατο δώμα της κατασκευής και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη του τένοντα προερχόμενη από την πακτωμένη άγκυρα ευρισκόμενη συνδεδεμένη στο κάτω άκρο του μέσα στα βάθη της γεώτρησης γεννά την επιθυμητή θλίψη μεταξύ του εδάφους προς την κατασκευή και της κατασκευής προς το έδαφος εξασφαλίζοντας κατ αυτόν τον τρόπο την ένωση αυτών των δύο ανεξάρτητων σωμάτων κάνοντάς αυτά ένα σώμα.
    Τι επιτυγχάνει αυτή η ένωση εδάφους δώματος
    Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εξωτερικές πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές που οδηγούνται οι εντάσεις του σεισμού είναι οι εγκάρσιες καθ ύψος δομές των επιμήκη υποστυλωμάτων καθώς και άλλων καθ ύψος κατακόρυφων φερόντων δομικών στοιχείων οι οποίες έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση της ελαστικής παραμόρφωσης και του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού, πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, της δοκού και του υποστυλώματος οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
    Πως σχεδιάζουν σήμερα.
    Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σήμερα σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου πάνω στα φέροντα στοιχεία κάμπτοντας τον κορμό τους προκαλώντας την ελαστική παραμόρφωση και με την αύξηση της προσφοράς σεισμικής ενέργειας περνάνε σε ανελαστικές παραμορφώσεις και αστοχούν.
    Λύση
    Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκη υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών τύπου πάκτωσης και έντασης αποτρέπει α) την ροπή ανατροπής του β) την ελαστική παραμόρφωση του κορμού των φερόντων στοιχείων γ) το αμφίπλευρο ανασήκωμα της βάσης του υποστυλώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής που μαζί με την ελαστική παραμόρφωση των καθ ύψος κορμών των υποστυλωμάτων συντελούν στην παραμόρφωση όλων των καθ ύψος κόμβων δοκών και πλακών συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ανώτατης στάθμης . H πάκτωση στο ανώτατο επίπεδο όλων των άκρων των καθ ύψος επιμήκη υποστυλωμάτων με το έδαφος της γης, χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς της ευρεσιτεχνίας, διατηρεί την εγκάρσια καθετότητα τους κατά το λίκνισμα του σεισμού διότι αδυνατούν να ανατραπούν λόγο της ύπαρξης των μηχανισμών της ευρεσιτεχνίας ο οποίοι παραλαμβάνουν και εκτρέπουν τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και τις μεταφέρουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή των υποστυλωμάτων μέσα στο έδαφος. Η αντίθεση των δύο δυνάμεων επί της εγκάρσιας δομής των καθ ύψος υποστυλωμάτων δημιουργούμενες αφενός α) από το αρνητικό πρόσημο της έντασης του μηχανισμού ο οποίος δημιουργεί μια αντίρροπη ροπή ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων εφαρμοζόμενη πάνω στα ανώτατα άκρα του προερχόμενη από το έδαφος και αφετέρου β) η αντίδραση του εδάφους καθώς και η αντίδραση του άλλου αντικριστού μηχανισμού προς τα θλιπτικά στατικά φορτία ευρισκόμενος τοποθετημένος στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του, εκτρέπουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή τα επιστρέφει μέσα σε αυτό από το οποίον προήλθαν. Δηλαδή το έδαφος κάτω από την βάση ενός αμφίπλευρα πακτωμένου επιμήκη υποστυλώματος δέχεται δύο δυνάμεις ήτοι στο ένα άκρο θλίψη και στο άλλο έλξη. Ο μηχανισμός πάκτωσης κάτω από την βάση ανταποκρίνεται επιτυχώς τόσο στην θλίψη όσο και στην έλξη που του δημιουργεί εναλλάξ κατά την ταλάντωση η ροπή ανατροπής του επιμήκη υποστυλώματος διότι έχει ισχυρή πάκτωση με το έδαφος και μπορεί να δέχεται επιτυχώς ανοδικές και καθοδικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στα βάθη των πρανών των γεωτρήσεων μέσα στο έδαφος.
    Επίσης ο τένοντας του μηχανισμού κατά την κάμψη του κορμού των υποστυλωμάτων τείνει να επιμηκυνθεί και δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την ελαστική παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων.
    Κατ αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι παραμορφωτικές ιδιομορφές του φέροντα οργανισμού που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού. Και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον, μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
    Αυτές τις δυνάμεις που παίρνουμε από το έδαφος ( μέσο του μηχανισμού αγκύρωσης - πάκτωσης ) πρέπει να τις μεταφέρουμε πάνω στο δώμα ελεύθερες αποφεύγοντας την δημιουργία του μηχανισμό της συνάφειας πάνω στην διεπιφάνεια του τένοντα και του σκυροδέματος. Για να το κατορθώσουμε αυτό πρέπει ο τένοντας του μηχανισμού που μεταφέρει αυτές τις δυνάμεις πάνω στο δώμα να διαπερνά εγκάρσια το υποστύλωμα μέσα από μία σωλήνα διόδου.

    Αυτό είναι αναγκαίο για να απαλλάξουμε τα υποστυλώματα από τα προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας ο οποίος πλέων καθ αυτόν τον τρόπο δεν υφίστανται και η νέα μέθοδος όπλισης αλλάζει τον μηχανισμό καταπόνησης των υποστυλωμάτων.
    Με αυτήν την μέθοδο το τελευταίο υποστύλωμα καθ ύψος στο ανώτατο άκρο του δέχεται θλιπτικά φορτία με αρνητικό πρόσημο διότι κατά το λίκνισμα παρεμποδίζεται από τον μηχανισμό να ανέλθει και να στρέψει τον κορμό του κυκλικά σταματώντας καθ αυτόν τον τρόπο την ροπή ανατροπής. Αυτά τα θλιπτικά φορτία στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχονται από το έδαφος και τα μεταφέρει ο μηχανισμός της εν λόγο μεθόδου ώστε αυτά να αντιταχθούν αρνητικά ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να παραλάβει αυτές τις θλιπτικές εντάσεις με αρνητικό πρόσημο που του επιβάλει ο μηχανισμός διότι η θλιπτική ικανότητα αντοχής του σκυροδέματος είναι 12 φορές μεγαλύτερη από ότι είναι η ικανότητα του στον εφελκυσμό. Αυτή η θλίψη στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχεται από τον μηχανισμό και δεν περιλαμβάνει πρόσθετα στατικά φορτία της κατασκευής διότι έχει αρνητικό πρόσημο από αυτά οπότε δεν υφίσταται κίνδυνος υπέρβασης της θλιπτικής ικανότητας του σκυροδέματος. Καταργείται καθ αυτόν τον τρόπο η καταπόνηση που δέχεται το σκυρόδεμα επικάλυψης του υποστυλώματος από τον μηχανισμό της συνάφειας ο οποίος ισούται με την εμφάνισης ακτινωτών διατμητικών εντάσεων εξασκούμενες πάνω στην διεπιφάνεια του σκυροδέματος και του χάλυβα οι οποίες αν περάσουν ορισμένες τιμές έντασης επέρχεται το αποτέλεσμα της εμφάνισης διόρυξης του σκυροδέματος επικάλυψης και εξόλκησης του χάλυβα δηλαδή η πλήρη αστοχία. Ακόμα αποφεύγεται η εξόλκηση του χάλυβα από το σκυρόδεμα κοντά στην βάση λόγο του ότι ο οπλισμός του υποστυλώματος του ισογείου δεν σταματά στην βάση του αλλά επεκτείνεται μονοκόμματος μέχρι τα βάθη της γεώτρησης. Κατ αυτόν τον τρόπο αλλάζει η διαφορά δυναμικού των ροπών και αντίρροπων ροπών που παρατηρείται στην θέση του υπομοχλίου που δημιουργείται κοντά στην βάση του ισογείου πάνω στον κορμό του υποστυλώματος μεταξύ ελαστικής και άκαμπτης περιοχής και έχει σαν αποτέλεσμα την εξόλκηση του οπλισμού μέσα από την βάση του υποστυλώματος. Κατ αυτόν τον τρόπο ο χάλυβας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές αντοχές του οι οποίες δεν ακυρώνονται πια λόγο της εξόλκησής του μέσα από το σκυρόδεμα. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε τις επιθυμητές αντοχές με οικονομία.
    Εάν με τους ίδιους μηχανισμούς έντασης και πάκτωσης του δώματος και του εδάφους εφαρμόσουμε από το δώμα και θλιπτικές εντάσεις πάνω στα καθ ύψος υποστυλώματα τις τάξεως έως και του 70% του σ.θρ του σκυροδέματος τότε εκτός των άλλων έχουμε πετύχει και την αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος ως προς τις τέμνουσες, μεγαλύτερης του κανονικού έως και 37%.
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 03.05.2017 στις 18:34

  20. (επάνω) - Ανάρτηση #35
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Πείραμα για τον σεισμό. Βάλτε το βίντεο σε πλήρη οθόνη και ανοίξτε την ένταση της φωνής...το βίντεο είναι HD
    Δείτε την ένταση που άντεξε αυτό το δομικό υπό κλίμακα δοκίμιο του πειράματος που έκανα και μετά αναλογιστείτε αν είναι αντισεισμικό το σύστημα και η μέθοδος της εφεύρεσης.

    https://www.facebook.com/ioannes.lym...8323769513906/
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 23.06.2017 στις 23:24

  21. (επάνω) - Ανάρτηση #36
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.
    Θα προσπαθήσω απλά να σας πω τι κάνουν οι πολιτικοί μηχανικοί σήμερα και τι κάνω εγώ με την πατέντα μου.
    Οι πολιτικοί μηχανικοί θέλουν την ελαστικότητα Γιατί την θέλουν? Απλά γιατί κάτι που είναι ελαστικό δεν σπάει ( παραμορφώνετε αλλά δεν σπάει ) Όμως οι κατασκευές δεν είναι κατασκευασμένες από λάστιχο αλλά από σκυρόδεμα που αυτό σημαίνει ότι η ελαστικότητά τους είναι μικρή. Σε μία μικρή σεισμική δόνηση η ελαστικότητα είναι επαρκή. Σε μία μεγάλη σεισμική δόνηση η ελαστικότητα δεν είναι επαρκή και η κατασκευή σπάει. Οι μηχανικοί έχουν δύο τρόπους να σχεδιάσουν αντισεισμικά. Ή να κατασκευάσουν την κατασκευή με μικρές κολόνες Σχέδιο 1 ή με μακρόστενες μεγάλες κολόνες. Σχέδιο 2
    Ερώτηση. τι προκαλεί την παραμόρφωση στην κολόνα και την δοκό?
    Απάντηση Την παραμόρφωση την προκαλούν δύο αιτίες. α) η ελαστικότητα της δοκού και της κολόνας Σχέδιο 1 (1) και β) το ανασήκωμα της βάσης Σχέδιο 2 (2) Ε )
    Οι μηχανικοί για να αντιμετωπίσουν το ανασήκωμα της βάσης τοποθετούν πεδιλοδοκούς ( Π ) Όταν οι κολόνες είναι μικρής διαμέτρου όπως φαίνονται στο Σχέδιο 1 η πεδιλοδοκός κάνει καλή δουλιά και δεν αφήνει την βάση να ανασηκωθεί.
    οπότε σταματά μέρος της παραμόρφωσης. Όπως όμως βλέπουμε στο Σχέδιο 2 όταν οι κολόνες είναι πολύ μεγάλες είναι αδύνατον οι πεδιλοδοκοί να μην παραμορφωθούν ... με λίγα λόγια είναι αδύνατον σε ένα μεγάλο σεισμό να σταματήσουν το ανασήκωμα της βάσης. Ακόμα πρέπει να ξέρετε ότι
    1) Όταν οι κολόνα και η δοκός έχουν μικρές και ίδιες διαστάσεις Σχέδιο 1 η ελαστικότητα που εμφανίζετε μοιράζετε και στην κολόνα και στην δοκό οπότε ίσο μοιράζετε το φορτίο που αποθηκεύει η ελαστικότητα της κολόνας και της δοκού.
    Το πρόβλημα σε αυτήν την κατασκευή είναι ότι δεν ξέρουμε αν σπάσει πρώτα η κολόνα ή η δοκός διότι η αντοχή τους στην στρέψη είναι ίδια. Αν σπάσει η δοκός το σπίτι δεν πέφτει διότι κρέμεται από τον οπλισμό της δοκού. Αν σπάσει πρώτη η κολόνα ( με λοξό / ρήγμα ) το σπίτι θα πέσει.
    2) Όταν οι κολόνες είναι μεγάλες δεν έχουν μεγάλη ελαστικότητα οπότε αν κατασκευάσουμε μεγάλες κολόνες και μικρές δοκούς Σχέδιο 2 τότε σε μία ελαστική παραμόρφωση η δοκός του σχεδίου 2 θα στραβώσει περισσότερο από ότι η δοκός του Σχεδίου 1 διότι η μεγάλη κολόνα δεν απορροφά μέρος της ελαστικότητας με αποτέλεσμα όλη η παραμόρφωση να πηγαίνει στην δοκό με αποτέλεσμα η δοκός να σπάει πιο εύκολα. Το καλό σε αυτήν την κατασκευή είναι ότι σπάει πρώτη η δοκός και δεν πέφτει το σπίτι όπως θα γινόταν αν έσπαγε πρώτη η κολόνα Αυτήν την δεύτερη μέθοδο κατασκευών είναι που κατασκευάζουν σήμερα η πολιτικοί μηχανικοί.
    Τι έκανα εγώ.
    Εγώ σταμάτησα και την ελαστικότητα και το ανασήκωμα της βάσης.
    Πώς?
    Ενώνοντας το έδαφος με την κορυφή της μεγάλης κολόνας αμφίπλευρα ώστε να αντιδρά σε αμφίπλευρες ταλαντώσεις.
    Όπως φαίνεται στο Σχήμα 3 υπάρχει μία ροπή (P) η οποία στρέφει και τις δύο κολόνες αριστερόστροφα και αυτή η ροπή δημιουργείται από την αδράνεια ( Δ ) με αποτέλεσμα να ανασηκώνει τις βάσεις Σχέδιο 2 (2) Ε ) καθώς και να δημιουργεί την ελαστικότητα στις κολόνες και της δοκούς. Σχέδιο 1 (1) Ο μηχανισμός μου σταματά αυτήν την ροπή.
    Πως?
    Όπως βλέπετε στο σχέδιο 2 εκτός το ανασήκωμα της βάσης (2) Ε) δημιουργείτε και ανασήκωμα του άνω μέρους της κολόνας η οποία από την νορμάλ θέση (Ε) ανασηκώνεται στην θέση (Ε1) Αυτό το ανασήκωμα σταματά ο μηχανισμός.
    Με αυτόν τον τρόπο σταματώ το ανασήκωμα της βάσης, το ανασήκωμα του δώματος, τον λυγισμό ( ελαστικότητα ) της κολόνας και της δοκού, την ροπή του κόμβου... και γενικά σταματώ δυναμικά την παραμόρφωση που επιβάλουν τα φορτία του σεισμού. Χωρίς παραμόρφωση δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει το σπίτι. Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει

Όνομα:	DSC03596.jpg
Προβολές:	4
Μέγεθος:	22,8 KB
ID:	1627

  22. (επάνω) - Ανάρτηση #37
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Σε αντίθεση με τη βιομηχανία, όπου οι απαιτήσεις στη λειτουργία και στην απόδοση ενός προϊόντος είναι συγκεκριμένες και τα τελικά παραγόμενα προϊόντα χαρακτηρίζονται από πλήρη ομοιογένεια, τα τελικά «προϊόντα» του Πολιτικού Μηχανικού εμφανίζουν ανομοιογένειες και κάθε έργο παρουσιάζει τις δικές του ιδιαιτερότητες, τις δικές του απαιτήσεις και τους δικούς του περιορισμούς ως προς την υπολογιστική προσομοίωση, υπό την έννοια μίας ολοκληρωμένης επιστημονικής μεθοδολογίας για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων του Πολιτικού Μηχανικού.
    Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτης οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα η μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
    Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης και δυσκολεύουν πολύ τον σωστό αντισεισμικό σχεδιασμό.
    Η λύση είναι μία και είναι αυτή.
    It is a method that uses a mechanism to pontoon nodes of higher level of constructions with earth and which dynamically deflect the lateral load of the earthquake through the vertical support elements and directs them into the ground controlling in this way the oscillation of the construction which causes torsional flexural buckling responsible for structural failures on the trunks of bearing elements. The reaction of the mechanism to the raising of the roof of the longitudinal column and the opposing reaction of the at the bottom part of the base, divert the lateral load of the earthquake in the strong vertical section. With this diversion of the lateral load of the earthquake to the vertical columns, the twisting of the nodes is abolished because the lateral loadings of the earthquake are 100 per cent borne along the length of the columns, so it is impossible for them to twist in their main sections.

  23. (επάνω) - Ανάρτηση #38
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Η πατέντα δημοσιεύθηκε στο Efevresi.gr http://www.efevresi.gr/%ce%b1%cf%80%...7%ce%bc%ce%b1/

  24. (επάνω) - Ανάρτηση #39
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Στην Ιαπωνία την έκλεψαν την ιδέα μου. Η δική μου πατέντα https://www.youtube.com/watch?v=IO6MxxH0lMU&t=35s
    Αυτή που μου έκλεψαν.
    https://www.youtube.com/watch?v=tF204Pgf-eo&t=0s

  25. (επάνω) - Ανάρτηση #40
    Τεχνίτης
    Εργοδηγός Δομικών Εργων
    Το μέλος seismic δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.12.2009
    Περιοχή
    ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    Αναρτ.
    658
    Εύσημα

    έδωσε
    80
    έλαβε
    22
    Αρχεία

    Λήψεις
    0
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή

    Η επιστημονική θεωρεία δεν είναι απλά μια θεωρεία που την είπε κάποιος και απλά την ακούμε χωρίς να ισχύει.
    Ας πάρουμε ένα παράδειγμα Αν κρατάμε στα χέρια μας ένα μήλο και το αφήσουμε αυτό λόγο της βαρύτητας θα πέσει κάτω. Όσες φορές και αν αφήσουμε το μήλο αυτό θα πέσει κάτω και ποτέ δεν θα πάει προς τα επάνω. Αυτό είναι ένα γεγονός που προκύπτει από την παρατήρηση που έχουμε κάνει. Αν κάτι παρατηρούμε ότι προκύπτει πολλές φορές το θεωρούμε αλήθεια. Για να εξηγήσουμε αυτές τις αλήθειες αναπτύσσουμε υποθέσεις. Δηλαδή μια επιστημονική θεωρεία βασίζεται 1) Στα δεδομένα / παρατηρήσεις τις οποίες για να εξηγήσει κάνει 2) πολλές υποθέσεις με πιθανές εξηγήσεις. Μετά 3) ελέγχει τις πιο σωστές πιθανές εξηγήσεις αν είναι σωστές. Και 4) κάνει προβλέψεις βασισμένες σε αυτές τις εξηγήσεις
    Αυτή είναι όλη η ουσία όλης της επιστήμης και ονομάζετε επιστημονική μέθοδο. Μπορούμε να κάνουμε πολλές υποθέσεις αλλά στο τέλος κρατάμε αυτές που συμφωνούν απόλυτα με τα δεδομένα / παρατηρήσεις. Αφού ελέγξουμε επιστημονικά τις υποθέσεις κάνουμε κάτι πιο σοβαρό την Επιστημονική θεωρεία. Η Επιστημονική θεωρεία πρέπει α) να εξηγεί κάτι β) να έχει αποδείξεις και γ) να κάνει προβλέψεις. Οπότε καταλαβαίνετε ότι μία απλή θεωρεία δεν είναι το ίδιο με μια Επιστημονική θεωρεία.
    Οπότε μια επιστημονική θεωρεία προσπαθεί να εξηγήσει τα δεδομένα των φυσικών νόμων. Στην περίπτωση της πατέντας μου είναι δεδομένο ότι αν ενώσεις το υποστύλωμα με το έδαφος θα βοηθήσεις σε μεγάλο βαθμό την αποτροπή της ροπής ανατροπής του υποστυλώματος δηλαδή την παραμόρφωση της κατασκευής που προκαλεί αστοχίες. Αυτό είναι δεδομένο όπως είναι δεδομένο ότι αν αφήσεις ένα μήλο αυτό θα πέσει κάτω και άλλο τόσο δεδομένο είναι ότι αν βιδώσεις ένα αντικείμενο στην γη αυτό γίνεται ισχυρότερο σε μία εφαρμοζόμενη πλάγια φόρτιση. Για τις υποθέσεις γιατί συμβαίνει αυτό αναφέρομαι σε αυτό το άρθρο. http://www.efevresi.gr/%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%bb%cf%85%cf%8…/
    Έπονται να γίνει ο έλεγχος και οι προβλέψεις. Αν και το πείραμα που έκανα μόνος μου με και χωρίς την πατέντα μου είναι η καλύτερη απόδειξη αλήθειας. https://www.youtube.com/channel/UCZaFAWh80Zs3gvEulYCex2A…
    Το μεγάλο ερώτημα είναι... γιατί δεν επαναλαμβάνει το πείραμα η επιστημονική κοινότητα για να επιβεβαιωθεί η επιστημονική μου θεωρεία ως προς την αντισεισμική μέθοδο των κατασκευών?
    Επιστημονική δημοσίευση έχω κάνει http://file.scirp.org/pdf/OJCE_2015092414403288.pdf
    Αναφορά όμως ( Citations ) δεν έχει κάνει κανείς αν και η δημοσίευσή μου εκεί μέσα με όλα τα λάθη της είναι η πιο δημοφιλής . http://www.scirp.org/journal/Hottest...?JournalID=788
    Τελευταία επεξεργασία από τον χρήστη seismic : 30.08.2017 στις 07:24

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. LH-Λογισμική - Fespa: Άκαμπτες απολήξεις στύλων στο Fespa και στο ΡΑΦ
    Από το μέλος holouniverse στη θεματική κατηγορία Στατικά
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταία Ανάρτηση: 20.04.2017, 19:25
  2. LH-Λογισμική - Fespa: Δεσμεύσεις μεταλλικών στύλων/δοκών για λυγισμό στο fespa
    Από το μέλος holouniverse στη θεματική κατηγορία Στατικά
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταία Ανάρτηση: 09.09.2015, 00:05
  3. LH-Λογισμική - Fespa: Ειδική προσομοίωση
    Από το μέλος Balance στη θεματική κατηγορία Στατικά
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταία Ανάρτηση: 10.02.2010, 17:27
  4. Ελατηριακή σταθερά εδάφους Ks - Αλληλεπίδραση Εδάφους & Ανωδομής (ΑΕΑ)
    Από το μέλος DirectionLess στη θεματική κατηγορία Εδαφοτεχνικά
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταία Ανάρτηση: 07.01.2010, 20:58
  5. Μήκος λυγισμού στύλων
    Από το μέλος ΣτέφανοςΒ στη θεματική κατηγορία Μεταλλικά
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταία Ανάρτηση: 11.11.2009, 17:15

Τα Δικαιώματα σας

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •