win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 6 από σύνολο 6
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Φοιτητής
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το μέλος silva δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    02.06.2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Αναρτ.
    3
    Εύσημα

    έδωσε
    3
    έλαβε
    0
    Αρχεία

    Λήψεις
    5
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Μεταπτυχιακές σπουδές ή απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας

    Καλησπέρα σας συνάδελφοι,

    Είμαι φοιτητής του τμήματος πολιτικών μηχανικών (ΤΕΤΚ) της πολυτεχνικής σχολής του Α.Π.Θ. και βρισκόμενος στην τελική ευθεία για την απόκτηση του διπλώματός μου, με χρονικό ορίζοντα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, βρίσκομαι σε μια σειρά από διλήμματα,όπως είναι αναμενόμενο για έναν νέο μηχανικό στην Ελλάδα της κρίσης.
    Οι επιλογές που έχω είναι η απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σε Ελλάδα ή εξωτερικό, ή η επιδίωξη απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας (κυρίως μέσω κάποιου ευρωπαικού προγράμματος σε εξωτερικο).
    Βασικός μου στοχος,οχι μονο για οικονομικους λογους, ειναι η μεταναστευση και μονιμη εγκατασταση στο εξωτερικο.Κάνοντας μια πρόχειρη έρευνα για θεσεις εργασιας,διαπιστωσα οτι οι περισσοτεροι εργοδοτες ζητανε εργασιακη εμπειρια τουλαχιστον 2 χρονων.Οι βασικοι μου προβληματισμοι ειναι οι ακολουθοι:

    -Ένα μεταπτυχιακό στο ΑΠΘ (Α.Σ.Τ.Ε),θα κάνει πιο ισχυρό το βιογραφικό μου?Θα "εκτιμηθεί" απο εναν εργοδοτη στο εξωτερικο ή ειναι προτιμότερο ενα μεταπτυχιακο κατευθειαν σε πανεπιστημιο του εξωτερικου?
    -Με τη λογική οτι στο επαγγελμα μας, για να μαθεις καποια πραγματα πρεπει να τα εφαρμόσεις στην πραξη, ειναι καλυτερο πρωτα να αποκτησω καποια επαγγελματικη εμπειρια (να αρχισω να "χτιζω" ενα βιογραφικο)?

    Να αναφερω οτι η ιδεα της αποκτησης εξειδικευμενων γνωσεων μεσω ενος μεταπτυχιακου με δελεαζει,με αποθαρρυνει ομως ταυτοχρονα η ιδεα οτι μπορει να αποτελει μονο ενα "χαρτι" ακομα για το βιογραφικο μου.