win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 13 από σύνολο 13
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Πολιτικος μηχανικος
    Το μέλος Afi8ionado δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    22.09.2014
    Περιοχή
    Κορινθος
    Αναρτ.
    11
    Εύσημα

    έδωσε
    1
    έλαβε
    1
    Αρχεία

    Λήψεις
    14
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Υπέρβαση ύψους και έκδοση Ο.Α

    Είμαι καινούριος μηχανικός και λόγω έλλειψης εμπειρίας ρωτάω τα πάντα. Προέκυψε μία τακτοποίηση οικοδομής με υπόγειο-ισόγειο-όροφο, με εμβαδόν κάθε ορόφου 115 μ^2, στην οποία έχει γίνει σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών. Στην Ο.Α η κάθε κάτοψη έχει εμβαδόν 105 μ^2. Λόγω των πολεοδομικών μεγεθών υπάρχει η δυνατότητα νομιμοποίησης.
    Το πρόβλημα μου ξεκινάει από την υπέρβαση ύψους. Λόγω θεμελίωσης σε υψηλότερη στάθμη από τη προβλεπόμενη, από -1,70 έγινε στο -0,80, υπάρχει συνολική υπέρβαση ύψους 0,90 μ. Δηλαδή τα εσωτερικά ύψη τηρήθηκαν με ακρίβεια.
    Η πρώτη μου απορία είναι σε ποια μ^2 βάζω ΥΥ. Βάσει των ερωτοαπαντήσεων ΥΠΕΚΑ μόνο στον όροφο αφού ο γράφων το αντιλαμβάνεται σα πρόβλημα όγκου που πρέπει να το ανάγουμε σε κάποια επιφάνεια. Βέβαια και αυτός που βγαίνει στο μπαλκόνι του στο ισόγειο δεν είναι πιο ψηλά από ότι θα έπρεπε. Εγώ το αντιλαμβάνομαι ότι όλοι έχουν ΥΥ. Φαντάζομαι είναι τετριμμένο απλά όπως σας είπα είμαι νέος.
    Η δεύτερη απορία μου είναι μπορεί να βγει Ο.Α σε παράνομο ύψος; Ή αφού πληρώθηκε πρόστιμο σημαίνει πως τακτοποίηθηκε άρα μπορούμε; Προσωπικά πάλι νομίζω πως δε βγαίνει Ο.Α νομιμοποιήσεως και απλά όλα τακτοποιούνται προς απογοήτευση του πελάτη.
    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

  2. (επάνω) - Ανάρτηση #2
    Μηχανικός
    Πολιτικός Μηχανικός
    Το Αβατάριο του μέλους Xάρης
    Εγγραφή
    07.10.2009
    Αναρτ.
    7.865
    Εύσημα

    έδωσε
    717
    έλαβε
    1.398
    Αρχεία

    Λήψεις
    237
    Ανέβασε
    373
    Ιστολόγια
    3

    Προεπιλογή