win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας
Αποτελέσματα: 1 έως 4 από σύνολο 4
  1. (επάνω) - Ανάρτηση #1
    Μηχανικός
    Αρχιτέκτων
    Το μέλος melanie δεν έχει Αβατάριο

    Εγγραφή
    13.05.2013
    Αναρτ.
    104
    Εύσημα

    έδωσε
    9
    έλαβε
    3
    Αρχεία

    Λήψεις
    11
    Ανέβασε
    0

    Προεπιλογή Άδεια για αγροτουριστική μονάδα 100 κλινών στους Λειψούς

    Γεια σας συνάδελφοι. Όπως γνωρίζετε είμαι νέα μηχανικός, αλλά παρόλα αυτά σχετικά ενεργή. Μου ήρθε λοιπόν ένας άνθρωπος που θέλει να επενδύσει χρήματα στον τόπο του και μου ζήτησε προσφορά για έκδοση οικ. αδείας για ένα μεγάλο έργο, διότι του άρεσαν οι δουλειές που έχω κάνει. Κάποια θέματα όμως δυσκολεύομαι να τα επιλύσω έστω και για μία πρώτη προσέγγιση. ΊΣως οι παλαιότεροι μπορούν να με βοηθήσουν.

    πρόκειται για γήπεδο 27στρ. εκτός σχεδίου σε περιοχή Νatura στους ΛΕιψούς. Αυτός θέλει-σκέφτεται να κάνει περίπου 80-100κλίνες σε παραδοσιακό στυλ (ακολουθώντας τους κανονισμούς του νησιού) με χώρο εστίασης, αλλά και κάποιους εργαστηριακούς χώρους για μαθήματα σε κόσμο που θέλει να μάθει πως γίνεται πχ το λάδι, το τυρί κλπ. Θα έχει μέσα μερικά ζώα και έχει ήδη πολλές ελιές ενώ σκέφτεται και την ενεργειακή αυτονομία. Σύνολο περίπου 1500τ.μ. μαζί με τα βοηθητικά [έχει χαρτί δασαρχείου, έχει έγκριση αρχαιολογίας από άλλη άδεια που δεν υλοποιήθηκε, και μελέτη Περιβ. Όρων. για εκείνη την άδεια]