win2: Πρόγραμμα excel για οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας

eMichanikos.gr Συνήθεις Ερωτήσεις

Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με το πώς λειτουργεί ο Ιστότοπος. Χρησιμοποιείστε τους παρακάτω συνδέσμους ή το πλαίσιο αναζήτησης για να βρείτε την απάντηση στο ερώτημά σας.

Κανόνες Λειτουργίας (Αναλυτικά)

Οι Κανόνες Λειτουργίας αναλυτικά:

1α. Δεν γράφουμε με κεφαλαία για να είναι το κείμενο μας ευανάγνωστο. Εξάλλου, τα κεφαλαία σε μια Συζήτηση σημαίνει ότι "φωνάζουμε".
1β. Για τον ίδιο λόγο, προκειμένου δηλαδή να διαβάζουν όλοι εύκολα τα μηνύματά μας, απαγορεύονται τα greeklish.
1γ. Ακόμη, φροντίζουμε να μη χρησιμοποιούμε άλλες γραμματοσειρές, μεγέθη και χρώμα γραμμάτων, στοίχιση κειμένου άλλα απ'' τα προεπιλεγμένα και δεν κάνουμε κατάχρηση των έντονων (bold), πλαγιαστών (italics) και υπογραμμισμένων (underlined) γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας.
1δ. Τέλος, μεριμνούμε ώστε τα κείμενά μας να είναι ορθογραφημένα και με σύνταξη κατά το δυνατόν, ενώ παράλληλα δημιουργούμε μικρές διακριτές παραγράφους με κενές σειρές ενδιάμεσα, καθότι μεγάλα μονοκόμματα κείμενα είναι κουραστικά και δυσανάγνωστα.

2α. Φροντίζουμε οι τίτλοι των θεμάτων που ανοίγουμε να είναι περιγραφικοί περιέχοντας λέξεις "κλειδιά" (ή ετικέτες-tags) που θα βοηθήσουν στην μελλοντική ανεύρεση της πληροφορίας που θα αποθηκευτεί. Επίσης, οφείλουμε σε κάθε θέμα που αναρτούμε να προσθέτουμε και ορισμένες ετικέτες σχετικές με το θέμα μας. Οι ετικέτες γράφονται με μικρά γράμματα, τονισμένες λέξεις, κόμμα μεταξύ ετικετών και κενό ανάμεσα σε δυο λέξεις της ίδιας ετικέτας. Τέλος προτιμάμε να γράφουμε τις ετικέτες στον ενικό και να χρησιμοποιούμε ήδη υπάρχουσες ετικέτες. Διαβάστε τις αναλυτικές Οδηγίες για χρήση ετικετών (tags)
2β. Γι αυτό πρέπει να υπάρχει ορθογραφία και τόνοι στις λέξεις καθότι η αναζήτηση μέσω της ενσωματωμένης μηχανής της ΔΠ επηρεάζεται από την ύπαρξή τους ή μη.

3. Αντί να ανοίγουμε καινούργιο θέμα για κάτι που έχει ήδη συζητηθεί, κάνουμε πρώτα μια αναζήτηση που πιθανόν θα μας βοηθήσει να βρούμε και την απάντηση στο ερώτημά μας πιο γρήγορα ή κάποιο αντίστοιχο θέμα που θα αποτελέσει τη βάση για τη συζήτηση που θέλουμε να ξεκινήσουμε. Έτσι βοηθούμε όλοι στο να έχουμε ένα πιο συμμαζεμένο και οργανωμένο χώρο Συζητήσεων.

4. Γι αυτήν την καλύτερη οργάνωση σκεφτόμαστε πού θα ανοίξουμε το θέμα μας, σε ποια κατηγορία και σε ποια υποκατηγορία. Αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από το περιεχόμενο του θέματος.

5. Για να μην καταλήγουμε σε γενικολογίες, αοριστίες και προκειμένου να γίνεται σαφές το ερώτημά μας, θα πρέπει να γράφουμε επιστημονικά με αντίστοιχη ορολογία, να επισυνάπτουμε σχέδια, σκαριφήματα και ό,τι απαιτείται προκειμένου να περιγράψουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ερώτημά μας.

6. Με την όσο γίνεται στοχευμένη, επιστημονική τεκμηρίωση των αναρτήσεών μας, π.χ. με βιβλιογραφικές αναφορές, προσδίδουμε αξία στην πληροφορία και βελτιώνουμε την ποιότητα των Συζητήσεων.

7α. Οι διαφημίσεις απαγορεύονται. Αν αναρωτιόμαστε για το αν κάτι αποτελεί διαφήμιση ή όχι, ρωτούμε τους αρμόδιους Διαχειριστές μέσω π.μ. Η απαγόρευση ισχύει τόσο για το κείμενο μιας δημοσίευσής μας όσο και για άλλα πεδία όπως η "υπογραφή" μας, κατά την κρίση των Διαχειριστών.
7β. Η αναζήτηση μηχανικών, τεχνικών γραφείων ή εταιρειών παροχής υπηρεσιών, κατασκευαστικών προσφορών, σύνταξης μελετών, παροχής συμβουλών κ.λπ. απαγορεύεται.
7γ. Οι αγγελίες πώλησης εξοπλισμού όπως σχεδιαστήρια, Η/Υ και περιφερειακά τους, λογισμικό και τοπογραφικά όργανα, επιτρέπονται αρκεί να μην αναφέρουμε διευθύνσεις και τηλέφωνα. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μόνο μέσω π.μ. και email. Οι αγγελίες θα κλειδώνονται απ'' τους Διαχειριστές γιατί δεν είναι θέματα προς συζήτηση.

8. Συμπεριφερόμαστε κόσμια, δεν βρίζουμε, δεν αναρτούμε άσεμνο υλικό, δεν προκαλούμε ούτε μέσω του αβαταρίου του προφίλ μας και γενικά σεβόμαστε τους συνομιλητές μας.

9. Για λόγους οικονομίας των Συζητήσεων, δηλαδή να μη μεγαλώνει χωρίς λόγο και γίνεται πιο αργή η περιήγηση σ'' αυτές ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται το κόστος συντήρησής του Ιστοτόπου, δεν κάνουμε παράθεση ολόκληρης της αμέσως προηγούμενης δημοσίευσης. Αν θέλουμε, κάνουμε παράθεση τμήματος μόνο της προηγούμενης δημοσίευσης στην οποία και επικεντρώνεται η απάντησή μας. Αλλιώς δεν υπάρχει νόημα καθώς η ροή των αναρτήσεων ακολουθεί τη ροή του προφορικού λόγου.

10. Οι αναρτήσεις μας εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τις προσωπικές μας απόψεις και όχι τις απόψεις του eMichanikos.gr και των Διαχειριστών αυτού. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας ώστε να είναι κατανοητές από τους υπόλοιπους χρήστες. Φυσικά και μπορούμε να εκφράζουμε ελεύθερα την όποια άποψή μας ακολουθώντας τους άγραφους κανόνες της ευγένειας και της καλής συμπεριφοράς, κόσμια, χωρίς βωμολοχίες, σεβόμενοι παράλληλα τους Όρους Εγγραφής, τους Κανόνες του eMichanikos.gr και πρωτίστως τους συνομιλητές μας, μη προβαίνοντας σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές, καθώς και αποφεύγοντας οποιαδήποτε ειρωνικά σχόλια που δεν προάγουν τη συναδελφικότητα και δεν ωφελούν σε τίποτα τη συζήτηση. Με τον ίδιο σεβασμό αναφερόμαστε και στα συλλογικά όργανα των μηχανικών καθώς και στις διοικήσεις αυτών.

11. Εξυπακούεται ότι πρέπει να τηρούμε τη νομοθεσία γιατί διαφορετικά και πέρα της ηθικής διάστασης αυτού, θα μπούμε σε νομικές περιπέτειες και εκθέτουμε τόσο τον Ιστότοπο που μας φιλοξενεί όσο και τους Διαχειριστές αυτού. Σε περίπτωση που η δημοσίευσή μας (εξ ολοκλήρου ή τμήμα αυτής) προέρχεται από κάποιο άλλο διαδικτυακό τόπο ή από οποιαδήποτε άλλη πηγή κρίνεται σκόπιμο να την αναφέρουμε ώστε αυτή να είναι σύμφωνη με τον Ν.2121/93 περί Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

12. Η ύπαρξη δεύτερου λογαριασμού επισύρει αυτόματα την επιβολή ποινής από τους Διαχειριστές.

Φροντίζουμε όλοι να τηρούμε τους Κανόνες Λειτουργίας προκειμένου να κάνουμε τη συμμετοχή μας στις Συζητήσεις ευχάριστη, την αναζήτηση παλιών θεμάτων και της πληροφορίας ευκολότερη. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης κάποιου από εμάς στους κανόνες αυτούς, δεχόμαστε παρατηρήσεις είτε δημόσιες είτε με π.μ. απ'' τους Διαχειριστές που μεριμνούν για την τήρηση των κανόνων και τη διαχείριση συζητήσεων.

Επίσης, τα "εργαλεία" που έχουν οι Διαχειριστές για τη συμμόρφωση των μελών προς τους Κανόνες Λειτουργίας είναι οι κίτρινες κάρτες, οι κόκκινες κάρτες και ο αποκλεισμός που σημαίνουν αντίστοιχα παρατήρηση, προειδοποίηση και αποκλεισμό (ban) απ'' τη ΔΠ για ένα χρονικό διάστημα που ορίζεται απ'' αυτούς. Διαφωνία σχετικά με αποφάσεις Διαχειριστών δεν μπορεί να είναι θέμα δημόσιου διαλόγου, αλλά επιλύεται μόνο με π.μ. σ' αυτούς.

Κανόνες Λειτουργίας ενότητας Αγγελιών

  1. Υπάρχουν τρεις θεματικές κατηγορίες αγγελιών οι οποίες επιτρέπονται:
    • Όσες αφορούν την αναζήτηση & προσφορά εργασίας
    • Όσες αφορούν την πώληση* ή ζήτηση μεταχειρισμένου λογισμικού (θεωρούμε αυτονόητο ότι αφορούν νόμιμο λογισμικό!)
    • Όσες αφορούν την πώληση ή ζήτηση μεταχειρισμένου εξοπλισμού (θεωρούμε αυτονόητο ότι αφορούν νόμιμα αποκτηθέν εξοπλισμό!)
  2. Αναφορικά με την πρώτη θεματική κατηγορία, εκείνη των αγγελιών για αναζήτηση & προσφορά εργασίας, σημειώνουμε ότι δεν επιτρέπονται αγγελίες που αφορούν την προσφορά υπηρεσιών προς ιδιώτες ή επαγγελματίες μηχανικούς με ΑΛ & ΤΠΥ αντίστοιχα. Γι αυτό το σκοπό υπάρχει η ενότητα "Σύνδεσμοι".

  3. Όλες οι αγγελίες, πριν γίνουν ορατές σ'' όλους τους χρήστες, θα πρέπει προηγουμένως να εγκριθούν από τους αρμόδιους διαχειριστές.
  4. Τα θέματα στις εν λόγω θεματικές κατηγορίες των αγγελιών, κλειδώνονται αμέσως μετά τη δημιουργία του θέματος και την ανάρτηση του πρώτου μηνύματος καθότι δεν είναι θέματα για συζήτηση.
  5. Δεν επιτρέπεται η αναγραφή στις αγγελίες διευθύνσεων επικοινωνίας και τηλεφώνων και γενικώς δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εκτός από τη διεύθυνση email του μέλους που αναρτά την αγγελία.
    Συνεπώς, η επικοινωνία θα γίνεται μόνο μέσω προσωπικών μηνυμάτων και email.
    Να σημειώσουμε ότι είναι επιθυμητό να αναφέρετε την περιοχή στην οποία απευθύνεστε, ειδικά όταν η αγγελία αφορά αναζήτηση ή προσφορά εργασίας, τον τρόπο αποστολής καθώς και τον τρόπο εξόφλησης όταν η αγγελία αφορά την πώληση μεταχειρισμένου λογισμικού ή εξοπλισμού .
  6. Η ίδια ακριβώς αγγελία δεν μπορεί να υποβληθεί ξανά προκειμένου να ανέβει στη λίστα των αγγελιών.
    Για την επεξεργασία της αγγελίας σας, ειδοποιήστε τους αρμόδιους διαχειριστές με π.μ. ώστε να επιληφθούν του θέματος.
  7. Μόλις επιτευχθεί ο στόχος της αγγελίας σας θα πρέπει να ενημερώσετε τους αρμόδιους διαχειριστές για να τη διαγράψουν και να μη σας ενοχλούν άσκοπα.

* Λάβετε υπόψη σας ότι η πώληση και μεταβίβαση μεταχειρισμένου λογισμικού θα πρέπει να επιτρέπεται από την άδεια χρήσης του και τους όρους τους οποίους αποδεχθήκατε κατά την αγορά του.

Όροι Χρήσης ενότητας "Αρχεία"

Η εγγραφή στο eMichanikos.gr και η χρήση της ενότητας "Αρχεία" προϋποθέτει ότι ο χρήστης έχει μελετήσει, κατανοήσει και αποδεχτεί ρητά και ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω, ειδικούς για την ενότητα "Αρχεία", όρους χρήσης :

  1. Απαγορεύεται η ανάρτηση εμπορικού λογισμικού, καθώς και μελετών, άρθρων, σημειώσεων και λοιπού υλικού τρίτων των οποίων δεν έχετε τα πνευματικά δικαιώματα ή την έγγραφη άδεια αυτών, εφόσον βέβαια αυτή απαιτείται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.
  2. Επιτρέπεται η ανάρτηση λογισμικού και κάθε είδους υλικού που είναι ελεύθερα διανεμόμενο (freeware) ή ελεύθερη η χρήση του έστω και υπό προϋποθέσεις (πχ για αξιολόγηση ή μη εμπορική χρήση παρά μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς).
  3. Λογισμικό ανοιχτού κώδικα (open source) δε σημαίνει ότι είναι και ελεύθερο. Ελέγξτε το και σε περίπτωση που δεν είναι ελεύθερο μην το ανεβάσετε (βλ. παραπάνω 1 & 2).
  4. Για τους συνδέσμους προς ιστοσελίδες θα πρέπει να χρησιμοποιείται η ενότητα των Συνδέσμων και όχι αυτή των Αρχείων.
  5. Τα αρχεία θα πρέπει να ανεβάζονται στην κατάλληλη κατηγορία/υποκατηγορία για να είναι εύκολη η αναζήτηση μέσω της ορθότερης ταξινόμησης τους.
  6. Είναι προτιμότερο να μη δίνονται σύνδεσμοι προς ιστοτόπους όπως π.χ. το rapidshare όπου τα αρχεία είναι διαθέσιμα μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή για περιορισμένο αριθμό κατεβασμάτων. Σύνδεσμοι προς προσωπικούς ή εταιρικούς ιστοτόπους απαγορεύονται.
  7. Αν εντοπίσετε συνδέσμους που δε λειτουργούν αναφέρετέ τους στους αρμόδιους Διαχειριστές.
  8. Τα αρχεία που ανεβάζετε στην ενότητα "Αρχεία" δεν μπορούν να διαγραφούν.
  9. Οι αρμόδιοι Διαχειριστές της ενότητας "Αρχεία, έχουν το δικαίωμα να μην εγκρίνουν την ανάρτησή του αρχείου σας εφόσον κρίνουν ότι παραβιάζονται οι παρόντες κανόνες, να μεταφέρουν το αρχείο στην κατάλληλη κατά τη γνώμη τους κατηγορία/υποκατηγορία, να κάνουν κάποιο αρχείο υπόμνημα για κάποιο χρονικό διάστημα και να δημιουργούν καταλόγους με τα αρχεία που υπάρχουν στην ενότητα "Αρχεία" για την ευκολότερη αναζήτηση αυτών.
  10. Το eMichanikos.gr δεν ελέγχει τα αρχεία και τους συνδέσμους που αναρτώνται στον ιστότοπό του και συνεπώς δεν φέρει καμιά ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη υποστείτε συνεπεία αυτών. Καλούνται λοιπόν οι χρήστες να είναι προσεχτικοί και να κάνουν πρώτα έναν έλεγχο για "ιούς" αλλά και να ελέγχουν τα αποτελέσματα του λογισμικού που κατεβάζουν.
  11. Υπενθυμίζουμε ότι το eMichanikos.gr, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο χρήστης των ιστοσελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων της ΔΠ στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των παρόντων όρων.
  12. Υπεύθυνοι για την τήρηση της νομοθεσίας αναφορικά με τα πνευματικά δικαιώματα στα αρχεία που υπάρχουν στην ενότητα "Αρχεία", τους συνδέσμους στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και τις αναρτήσεις στις Συζητήσεις, είναι οι χρήστες που τα ανέβασαν/ανάρτησαν στις ιστοσελίδες του eMichanikos.gr.
  13. Το eMichanikos.gr έχει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στη βάση δεδομένων που δημιουργείται από τις αναρτήσεις αρχείων και συνδέσμων στις ενότητες "Αρχεία" και "Σύνδεσμοι" αντίστοιχα.
  14. Οι παρόντες όροι χρήσης μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλείσθε να ελέγχετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους χρήσης της ενότητας "Αρχεία" καθώς η συνεχής χρήση της συνεπάγεται ότι αποδέχεστε αυτές τις αλλαγές.
  15. Αρμόδια για την επίλυση κάθε είδους διαφορών και διεκδικήσεων είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Όροι Χρήσης Συνδρομητικών Επί Πληρωμή Υπηρεσιών

Η εγγραφή σας σε μια από τις συνδρομητικές επί πληρωμή υπηρεσίες του eMichanikos.gr προϋποθέτει ότι ο χρήστης έχει μελετήσει, κατανοήσει και αποδεχτεί ρητά και ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω, ειδικούς για τις συνδρομητικές επί πληρωμή υπηρεσίες, όρους χρήσης :

  1. Ο λογαριασμός σας είναι προσωπικός, αντιστοιχεί σ' ένα μόνο φυσικό πρόσωπο και δεν επιτρέπεται να γνωστοποιείται σε τρίτους το συνθηματικό με το οποίο μπορεί να γίνει η είσοδος στις συνδρομητικές υπηρεσίες του eMichanikos.gr.
  2. Σε περίπτωση που διαρρεύσει το συνθηματικό σας, οφείλετε να ειδοποιήσετε αμέσως τον Γενικό Διαχειριστή του eMichanikos.gr με email στη διεύθυνση eMichanikos.gr@gmail.com.
  3. Οι συνδρομητές απαγορεύεται να αναπαράγουν μηνύματα που δεν αναρτώνται από τους ίδιους, στις συνδρομητικές επί πληρωμή θεματικές κατηγορίες των Συζητήσεων, σ' άλλες θεματικές κατηγορίες των Συζητήσεων του eMichanikos.gr ή ακόμα και σ' άλλους ιστοτόπους και εν γένει σε οποιοδήποτε έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο. Το αυτό ισχύει για τα αρχεία των συνδρομητικών κατηγοριών που δεν έχουν ανέβει από τους ίδιους.
  4. Τα μηνύματα που αναρτάτε στις συνδρομητικές ενότητες του eMichanikos.gr δεν μπορούν να διαγραφούν ή να υποστούν επεξεργασία από εσάς μετά την ανάρτησή τους. Διαθέτετε βέβαια τα πνευματικά δικαιώματα επ' αυτών, αν και εφόσον ορίζονται τέτοια από την κείμενη ελληνική νομοθεσία, αλλά με την παρούσα παραχωρείτε τα δικαιώματα διαχείρισης τους στο eMichanikos.gr.
  5. Υπενθυμίζουμε ότι το eMichanikos.gr, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο χρήστης των ιστοσελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων της ΔΠ στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των παρόντων όρων. Τονίζουμε ότι το αυτό ισχύει και για τις συμβουλές και κατευθύνσεις που δίνονται από μέλη του ή από τους ειδικούς συνεργάτες του (λογιστές, νομικούς, πληροφορικούς).
  6. Οι ειδικοί συνεργάτες μας προσπαθούν να απαντήσουν το συντομότερο δυνατό στα ερωτήματά σας, έγκυρα και ολοκληρωμένα προκειμένου να λυθούν οι απορίες σας και να σας δοθούν κατευθύνσεις στο πρόβλημά σας, αλλά ουδεμία ευθύνη προκύπτει από την καθυστέρηση ή την ελλειπή κατά τη γνώμη σας απάντηση.
  7. Κάθε συνδρομητικό μέλος των κατηγοριών "Νομικά", "Λογιστικά" και "Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές" έχει το δικαίωμα υποβολής δύο το πολύ ερωτήσεων στη διάρκεια ενός μήνα. Παραπάνω από το όριο αυτό ερωτήσεις, ενδεχομένως να μην απαντώνται λόγω φόρτου εργασίας των ειδικών συνεργατών μας.
  8. Υπεύθυνοι για την τήρηση της νομοθεσίας αναφορικά με τα πνευματικά δικαιώματα στα αρχεία που υπάρχουν στην ενότητα "Αρχεία", τους συνδέσμους στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και τις αναρτήσεις στις Συζητήσεις, είναι οι χρήστες που τα ανέβασαν/ανάρτησαν στις ιστοσελίδες του eMichanikos.gr.
  9. Επιστροφές των συνδρομών δε γίνονται για οποιονδήποτε λόγο.
  10. Οι συνδρομές έχουν ισχύ για το χρονικό διάστημα που ορίζεται σχετικά και συνήθως είναι ένα έτος. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος παύουν να έχουν ισχύ τα προνόμια που έχουν δοθεί.
  11. Τα κόστη των συνδρομών ποικίλουν και αναφέρονται στην ιστοσελίδα όπου γίνεται η επιλογή τους, συμπεριλαμβάνουν δε τον εκάστοτε ισχύοντα ΦΠΑ.
  12. Το eMichanikos.gr έχει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στη βάση δεδομένων που δημιουργείται από τις ερωτήσεις και απαντήσεις των μελών του και των ειδικών συνεργατών του.
  13. Οι παρόντες όροι χρήσης μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλείσθε να ελέγχετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους χρήσης των συνδρομητικών επί πληρωμή υπηρεσιών καθώς η συνεχής χρήση τους συνεπάγεται ότι αποδέχεστε αυτές τις αλλαγές.
  14. Αρμόδια για την επίλυση κάθε είδους διαφορών και διεκδικήσεων είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Αναφορά παραπόνων & μηνυμάτων λόγω παράβασης των Κανόνων Λειτουργίας

Αν θέλετε να αναφέρετε μια δημοσίευση λόγω παράβασης των κανόνων συμμετοχής π.χ. λόγω χρήσης greeklish, κεφαλαίων, μη τονισμένων λέξεων στον τίτλο θέματος, λάθος θεματική κατηγορία, προσβλητικό περιεχόμενο κ.λπ. κάντε κλικ στο κουμπί εικόνα κουμπιού αναφοράς (αναγράφει "Αναφορά Δημοσίευσης" όταν ο δείκτης του ποντικιού σταματήσει πάνω του) και θα το βρείτε στο κάτω μέρος κάθε αναρτημένου μηνύματος. Με τον τρόπο αυτό ενημερώνονται μέσω e-mail οι αρμόδιοι Διαχειριστές.

Για οποιοδήποτε παράπονο έχετε από κάποιο εγγεγραμμένο μέλος ή ακόμα και Διαχειριστή για οποιαδήποτε ενέργειά του, κάνετε τα εξής:

  1. Απευθύνεστε αρχικά στον Διαχειριστή για τον οποίο εκφράζετε το παράπονο σας μέσω π.μ.
  2. Αν και πάλι θεωρείτε ότι η απάντηση που λάβατε δεν είναι ικανοποιητική απευθύνεστε στον Γενικό Διαχειριστή όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μέσω π.μ..

Απαγορεύεται η δημόσια αναφορά!

Εγγραφή και λογαριασμός χρήστη

Η διαδικασία της εγγραφής είναι απλή, σύντομη και εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.*
Αφού αποδεχθείτε ρητά και ανεπιφύλακτα τους Όρους Χρήσης, θα πρέπει να συμπληρώσετε μια σύντομη φόρμα, επιλέγοντας ένα όνομα χρήστη (username) και ένα συνθηματικό (password), καθώς και την ημερομηνία γέννησής σας, την ιδιότητά και την ειδικότητά σας και κάποια ακόμα δευτερεύοντα προαιρετικά στοιχεία.
Θα σας ζητηθεί επίσης η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email), η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την πιστοποίηση της ηλεκτρονικής σας ταυτότητας. Η διεύθυνση email που θα δώσετε θα πρέπει να είναι έγκυρη, αφού σ'' αυτή θα αποσταλούν όλες οι απαραίτητες οδηγίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής σας ως μέλος.
Κατά τη διαδικασία της εγγραφής σας θα ερωτηθείτε ποια είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας, ερώτηση που έχει ως στόχο την προστασία της ΔΠ από κακόβουλο λογισμικό.

Τα μέλη κατανοούν και αποδέχονται ρητά και ανεπιφύλακτα ότι το eMichanikos.gr διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να απαγορεύσει την πρόσβαση στις υπηρεσίες του (ban) στα μέλη που έχουν παραβιάσει το γράμμα ή/και το πνεύμα των Όρων Χρήσης και των Κανόνων Λειτουργίας της ΔΠ.

* Διατίθενται και επιπλέον προαιρετικές συνδρομητικές επί πληρωμή υπηρεσίες.

Βασικές οδηγίες γραπτής διατύπωσης

Το λογότυπο "από μηχανικούς, για μηχανικούς" περιγράφει με λακωνικό, εμπεριστατωμένο τρόπο τη φιλοσοφία λειτουργίας του ιστοτόπου και συγκεκριμένα, την ποιότητα των θεμάτων που θέλουμε να μοιραζόμαστε όλα τα μέλη. Αυτή η ποιότητα των πληροφοριών όπως και η βέλτιστη ανταλλαγή τους εξασφαλίζεται με την εφαρμογή κάποιων ελαχίστων προτύπων που μπορούν να συνοψιστούν στα εξής:

  1. Ορθή διατύπωση των ερωτήσεων-απαντήσεων, με ορθογραφία, σύνταξη, χρήση παραγράφων και γενικά τήρηση των βασικών γραμματικών και συντακτικών κανόνων της ελληνικής γλώσσας έτσι ώστε τα κείμενα να είναι ευανάγνωστα και εύκολα κατανοητά.

  2. Τεκμηρίωση της πληροφορίας με σχετική αναφορά στις πηγές ή μέσω της πρακτικής μας εμπειρίας που κατοχυρώνεται και παρουσιάζεται με ανάλογο τρόπο, βάσει της επαγγελματικής μας ιδιότητας.

  3. Η περιγραφή των απόψεών μας, είτε αποτελούν μέρος ερωτήματος είτε απάντησης σε ερώτημα, οφείλεται να γίνεται με τη δέουσα τεχνική ορολογία και την ανάλογη επιστημονική διατύπωση, όπως άλλωστε απαιτείται και στην επαγγελματική μας καθημερινότητα (ελ. επαγγελματίας, ακαδημαϊκός / ερευνητής, φοιτητής). Εφόσον αναφερόμαστε σε ειδικά τεχνικά θέματα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε κάποιο ή κάποια σχετικά διευκρινιστικά σχέδια, φωτογραφίες ή σκίτσα. Το ζητούμενο δεν είναι μια ανιαρή και χρονοβόρα τυπολατρία αλλά αντιθέτως μια λιτή, μεστή τεχνική περιγραφή που δεν επιτρέπει παρανοήσεις και που οδηγεί το μεταξύ μας "διάλογο" πιο εύκολα και πιο γρήγορα σε ορθά συμπεράσματα.

  4. Θεωρούμε πως ο τρόπος διατύπωσης των θέσεων μας και γενικά η συμμετοχή μας στις Συζητήσεις πρέπει να χαρακτηρίζεται από λιτότητα, ακρίβεια και αποβολή των στοιχείων εκείνων που χαρακτηρίζουν τον προφορικό, καθημερινό λόγο. Μ'' αυτό τον τρόπο στοχεύουμε στη δημιουργία μιας εύχρηστης & ποιοτικής βάσης δεδομένων (θεωρητική γνώση & πρακτική εμπειρία) που δεν επηρεάζεται από τα υποκειμενικά και εφήμερα χαρακτηριστικά της καθημερινότητας και δεν κουράζει τον μελλοντικό αναγνώστη που αναζητά γρήγορη και ξεκάθαρη πληροφόρηση.

Ορισμένες επιπλέον οδηγίες:

  1. Εγκαθιστούμε τον Firefox (θα τον βρείτε εδώ: https://www.mozilla.org/el/firefox/) και το πρόσθετο με τον ελληνικό-αγγλικό ορθογραφικό διορθωτή (θα το βρείτε εδώ: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3439).
    Παράλληλα θα διορθωθούν και πολλές δυσλειτουργίες του λογισμικού του eMichanikos.gr (vBulletin) που εμφανίζονται ειδικά με τη χρήση του Internet Explorer.

  2. Χρησιμοποιούμε μικρές προτάσεις.

  3. Διαρθρώνουμε το κείμενό μας σε παραγράφους που να μην καταλαμβάνουν περισσότερες από πέντε-έξι γραμμές.

  4. Μπορούμε να δίνουμε έμφαση σε λέξεις κλειδιά με έντονα (bold) γράμματα, πάντα όμως με φειδώ, κατανοώντας ότι η κατάχρηση μειώνει και την αξία των επισημάνσεων. Πχ ένα κείμενο με μεγάλες φράσεις με έντονη (bold) γραφή δε δίνει έμφαση αλλά σημαίνει ότι ο συγγραφέας της δημοσίευσης "φωνάζει".

  5. Δημιουργούμε μια δομή στο κείμενό μας με αρχή - μέση - τέλος. Π.χ. η αρχή μπορεί να περιλαμβάνει τον εντοπισμό του προβλήματος, η μέση την περιγραφή των αιτίων που το προκαλούν και το τέλος τις προτάσεις μας.

  6. Η αναφορά στη σχετική πηγή / βιβλιογραφία είναι απαραίτητη για κάθε πληροφορία που αντλούμε από συγκεκριμένη πηγή και συνήθως περιλαμβάνει: επίθετο συγγραφέα, όνομα (ή μόνο αρχικό γράμμα), ημερομηνία έκδοσης / δημοσίευσης, τίτλος βιβλίου ή άρθρου, έκδοση /εκδότης, σελίδα στην οποία υπάρχει η αναφορά. Για αντιγραφή κειμένου ή μέρους κειμένου οφείλουμε να χρησιμοποιούμε εισαγωγικά ("...") ή χρησιμοποιούμε καφέ χρώμα για το κείμενο. Για ευκολία, είναι δυνατόν, η αναφορά να περιέχει μόνο το σύνδεσμο (link) στην πηγή, αλλά να έχετε υπόψη ότι όλοι οι σύνδεσμοι μπορούν να αλλάξουν και να μην είναι λειτουργικοί.

Ευχαριστίες:
Το eMichanikos.gr ευχαριστεί τον Efpalinos για τη συγγραφή των παραπάνω οδηγιών.

Αναζήτηση Συνήθους Ερώτησης

Επιλέξτε αυτήν την επιλογή αν επιθυμείτε η αναζήτηση να γίνει και στο κείμενο των Συνήθων Ερωτήσεων και στις επικεφαλίδες αυτών.

Επιλέξτε με ποιον τρόπο επιθυμείτε να γίνει η αναζήτηση. "Οποιαδήποτε από τις λέξεις" θα επιστρέψει το μεγαλύτερο πλήθος σχετικών αποτελεσμάτων, ενώ αντιθέτως το "Ολόκληρη τη φράση" θα επιστρέψει μόνο αποτελέσματα που περιέχουν ακριβώς τη φράση την οποία αναζητάτε.